recovery cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

uriah1a

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hoikes,

Ik heb nog niet zo lang geleden een Acer Aspire L3600 gekocht. Bij de eerste opstart had ik enorm veel problemen maar dan is het uiteindelijk gelukt. Maar de verkoper zei dat tijdens de installatie de pc zou vragen om recovery cd's te maken. Dat heeft hij niet gevraagd, en toen ik terug ging en dat zei, dan zei die verkoper dat je dat kon vinden op de pc. Ik vind dit nergens en heb die recovery cd nodig, waar vind ik dit??? Mijn zus heeft een paar dagen geleden een laptop van Packard Bell gekocht en heeft een recovery cd maar ik vrees dat dit alleen maar is voor die laptop, dus ik denk niet dat ik die kan gebruiken.

Waar vind ik ook vistashrinker of zo op de pc zodat ik nog een aparte partitie kan maken, zodat ik terug mijn oude vertrouwde xp er terug op kan installeren? Want op vista iets vinden is een kleine ramp voor een vistaleek. Ik haat vista. :mad:

Hoi,

Nou, Vista is niet alleen maar prut natuurlijk ....
Hoewel ik ook liever met mijn vrijfjaaroudePCmetXP werk, dan met mijn eenhalfjaaroudeLAPTOPmetVISTA .....;)

Je kunt overstappen op XP, maar volgens de specs bij Acer heb je in de L3600 ook een tv-tuner zitten.
En die wordt door XP niet ondersteund:

http://support.acer-euro.com/drivers/desktop/aspire_l3600.html

Het is niet nodig om twee keer dezelfde vraag te stellen.
Je mag hier verder gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan