Recovery cd's kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefie001

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Hallo

Ik ben mijn recovery cd's kwijt maar wil opnieuw installeren.
Computer is van acer en heb Windows Vista.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

zonder die recover cd's kun je niks meer
ten zij je nog een anderewindows cd heb legen
je kunt ook ff op de acer site kijken of je de cd kunt downloaden
anders zou je ff contact moeten opnemen met acer zelf
ik weet ook niet in welke regio je woont

ik ook ik woon in dordrecht en ik zou er eventuweel een andere windows op kunnen zetten

@steefie01 : al overwogen om het exacte type van de machine hier neer te zetten? Acer is een vrij veel verkocht merk en mogelijk dat er iemand meeleest die exact dezelfde heeft..............

Op Acer machines staat ook meestal een recovery partitie op de harddisk.

Trommel tijdens het opstarten eens op Alt+F10...

Je kunt toch vrij gemakkelijk een nieuwe installatie doen, op de acer site staan keurig per model type alle drivers die eventueel niet door windows worden aangeboden.

Natuurlijk is het handiger een recovery cd te hebben, dan is alles in 1 keer klaar.
Inderdaad zou ik ook eerst eens contact zoeken met Acer of zij een nieuwe recovery cd kunnen zenden. Ik mag aan nemen dat de service van een dergelijk bedrijf wel goed is.

grtjs jjw

Je kunt toch vrij gemakkelijk een nieuwe installatie doen, op de acer site staan keurig per model type alle drivers die eventueel niet door windows worden aangeboden.

Moet je natuurlijk wel een Windows cd/dvd hebben...

Dat snap ik maar daar is meestal wel makkelijk aan te komen. Er zijn genoeg manieren hier voor die ik niet hoef uit te leggen neem ik aan.

Maar wat ik als advies erbij gaf is toch contact te zoeken met Acer.

grtjs jjw

Ik heb zelf ook een acer gehad, een aspire 9412. Mijn conclusie was dat nadat ik een nieuwe windows installatie gedaan had het systeem aanmerkelijk sneller werd.Wel waren een aantal typische Acer knoppen uitgeschakeld en zaken zoals bluetooth, kaartlezer en wifi kon ik alleen maar aan en uitzetten nadat ik powermanagement van acer er alsnog op geinstalleerd had. ( Dit kon ik gewoon downloaden van site Acer)

Groet Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan