Heb een PC hier staan, een Packard Bell, OS Win 98 ME. Ik heb ooit de mastercd's gemaakt, 3 stuks en met bijbehorende recovery disk kon ik altijd de pc weer terugzetten in de staat waarin ie verkeerde toen ik 'm kocht. Om vage redenen is de recovery disk overleden, heb gezocht op de site van PB, daar het e.e.a. gevonden, maar dat werkt dus niet. Hoe kan ik nu die mastercd's aan de praat krijgen? Kan dat ook zonder die disk?
Inmiddels heb ik win 98me er wel op gezet, dat is het probleem niet, maar ik kan de monitor niet op orde krijgen. Hij blijft bij de instellingen aangeven 16-kleuren ipv meer......dus grote iconen, lelijk beeld. Ook gezocht naar een driver voor de monitor, maar ik krijg het niet voor elkaar.
De snelst werkende oplossing is dus het laten draaien van de master cd's......Iemand een oplossing hiervoor???
Inmiddels heb ik win 98me er wel op gezet, dat is het probleem niet, maar ik kan de monitor niet op orde krijgen. Hij blijft bij de instellingen aangeven 16-kleuren ipv meer......dus grote iconen, lelijk beeld. Ook gezocht naar een driver voor de monitor, maar ik krijg het niet voor elkaar.
De snelst werkende oplossing is dus het laten draaien van de master cd's......Iemand een oplossing hiervoor???