recovery Dringend hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mukremin

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Hallo, ik heb een groot probleem. Ik heb laatst een aantal msn gesprekgeschiedenis mappen verwijdert, en ook verwijdert van de prullenbak. Nou is het zo dat er een rechtzaak komende is, en ik heb die bestanden dringend weer nodig :S maar ze zijn er niet meer. Ik heb met filescavenger geprobeert om het terug te halen, maar niet gelukt. Ook systeemherstel geprobeerd. Is er nog andere software of manieren om de prullenbak terug te halen met de inhoud? Het is 2 dagen geleden dat ik het heb verwijdert. dringend hulp

ja die heb ik geprobeerd, ik heb dan zeg maar geselecteerd voor ander bestandtype. je kon kiezen tussen media bestanden, office etc. Dus ik heb gezegt, andere bestanden, en dan kiezen voor de prullenbak. Je kon daar ook kiezen voor gehele computer, en specifieke locaties, Ik heb gekozen voor prullenbak. EN dan heeft het een aantal documenten gevonden, van die ini files :S en 6 rar bestanden die niet geopend kunnen worden. Nou heb ik gekozen voor gehele computer, maar het is nog bezig. Nog andere tips?

Help nodig

Laatst bewerkt:
niemand? of tips hoe ik het beste recuva en file scavenger kan gebruiken? hoe ik moet zoeken?

Ik had gekozen om de schijf in een andere pc te hangen, en de volledige HD te recoveren op verwijderde bestanden.
Dan was de verwijderde map echt wel tevoorschijn gekomen

Een goed programma in dit soort klusjes is GetDataBack.

dus ik zou getdataback kunnen installeren, en daarme terug vinden? Nou is er nog een vraag, krijg ik de exacte gesprekken terug? of word het opgeslagen in een bestand? want bij recuva zag ik allemaal desktop.ini bestanden staan.

Je kan een aktieve schijf niet recoveren.
Dit zal moeten gebeuren vanuit een andere pc cq partitie.

dus ik zou de desbetreffende schijf moeten loskoppelen, en als 2de schijf aanmoeten aansluiten. En dan pas recoveren met een programma en verwijzen naar de 2de schijf

ja dat moet kloppen dan, want ik had eerder al file scavenger gebruikt. die had ik ook losgekoppeld en aan mijn 2de pc gezet. en toen had ik bestanden gevonden van 6 maanden geleden. Dus hier zou het ook op die manier moeten, heel erg bedankt. Ik hoop dat ik er nu uitkom. nogmaals bedankt:thumb:

ik ga het nu proberen met getdataback. zou iemand me willen helpen hoe het precies werkt? tutorial? ik heb nou de schijf losgekoppeld en aan mijn andere pc gehangen als 2de schijf. Hoe kan ik het beste recoveren? het gaat om msn gesprekken die 4dagen geleden zijn verwijdert, en ook van de prullenbak

Heb je een trail versie of een werkende versie?
Want met de trail versie kan je wel recoveren, maar wat hij heeft gerecoverd kan je niet back-uppen.
Dus je moet een werkende versie hebben. Heb je ook gelet op de 2 verschillende versie's?
FAT32 of NTFS.

de volledige versie van een kennis, en ik heb gekozen voor ntfs. hoe kan ik dan specifiek de prullenbak scannen voor verwijderde bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan