recovery DVD medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvy

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2000
Berichten
396
Ik heb een laptop MD 95500 .

Ik zou graag eens terug de kooptoestand verkrijgen? Echter als ik de recovery DVD opstart en een taal kies zegt hij : System not authorized !

De partities staan nog orgineel.

Iemand een idee?
 
Kijk eens in de gebruiksaanwijzing...................misschien moet je een bepaalde handeling verrichten.
 
Heb je toevallig onderdelen veranderd? Als dat zo is dan heb je geen recht meer op je OEM licentie en zal je al je software moeten kopen.
 
heb je cd erin gedaan en dan pas opgestart
 
laptop is orgineel , partities zijn orgineel en benaming ervan ook
DVD is bootable , krijg opstartscherm waar ik taalkeuze moet maken maar dan loopt het mis.
Kan dan wel nog anuleren waarna windows opstart.

In windosw zelf kan ik via de dvd windows installate openen maar ik vermoed dat ik dan windows heb zonder alle drivers en andere soft die in de image ingebakken zit?
 
Misschien heb ik wel mijn DVD drive letter veranderd na installeren van fictieve drive. Ik vind nergen sterug hoe die orgineel zou moeten staan
 
Als je zelf geen partities gemaakt hebt, dus origineel, dan zijn het eerst de partities en dan de DVD.
 
Ik heb een laptop MD 95500 .

Ik zou graag eens terug de kooptoestand verkrijgen? Echter als ik de recovery DVD opstart en een taal kies zegt hij : System not authorized !

De partities staan nog orgineel.

Iemand een idee?

Heeft iemand dit probleem al opgelost? Loop hier ook tegen aan.

gr. Jack
 
yup met de andere DVD die er bij zat ..niet echt logisch maar dat was de oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan