recovery error

Status
Niet open voor verdere reacties.

antoon32

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hallo deskundigen

Ik heb een Medion laptop,en bij het opnieuw installeren is het een of ander misgegaan.Hij geeft nu een waarschuwing:Cannot open swap file C:\cwsdpmi.swp
Hij mist dus enkele bestanden als ik het goed begrijp.Wie kan mij helpen,ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn.De laptop staat al een jaar in de kast.
Besturingssysteem XP home edition SP2,ik heb er de bijbehorende recovery CD-rom en de application en support-disc bij.

Kan je niet gewoon opnieuw een recovery doen? Erbij wordt altijd de harde schijf geformatteerd. Alternatief kan het zijn, dat de application en support disk een volledig windows CD is met wat extras. Het kan ook zijn dat de harde schijf wat kuren toont en dat om die redenen het herstellen niet is gelukt.

Hoi Lutz
Bedankt voor je reactie.
Ik heb al x-maal de beide bijgeleverde cd s gebruikt,maar altijd krijg ik de melding:De benodigde bestanden zijn niet in de orginele map aanwezig,als U deze hebt gewist kan de herstel procedure niet meer worden uitgevoerd.En dan krijg ik de melding;Warning: Cannot open swap file C:\cwsdpmi.swp.
Ze zijn dus duidelijk(de nodige bestanden),niet meer waar ze moeten zijn.
MVG
anton

Zijn de cd's beschadigd of geeft je CD speler leesfouten?

Je kan nog proberen de CD speler te testen door een live Linux distro te gebruiken, zoals knoppix.nl of mijn favoriete ubuntu.com.

Omdat je laptop al wat ouder is, kan xubuntu.com beter zijn dan ubuntu zelf.

Hoi Lutz

Er zijn bij het ronde opspangat in de applicatie cd wat scheurtjes,of het daaraan ligt??Ik ga je advies proberen.Bedankt'
mvg Antoon

Als ik een beetje google is dit een probleem wat over het algemeen bij medion pc's voorkomt. Probeer eens een andere (oem) CD van XP, gebruik je eigen code en installeer de drivers handmatig van b.v. de Medion site, grote kans dat je probleem dan opgelost is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan