Recovery maakt pc sneller ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
138
hallo,

ik heb een acer aspire one mini laptop.
en mijn vraag is ; als ik met het programma Acer eRecovery Management alles weer opnieuw installeer enzovoort, wordt mijn computer dan sneller en effecienter ??


iemand ??


m.v.g. amir
 
Dat ligt aan hoe " vuil " het systeem nu is.
Heb je het al lange tijd in gebruik dan kan het zinvol zijn om eens rigoreus een recovery te doen en alles terug te zetten naar de fabrieks situatie. Hou er wel rekening mee dat je eerst Backups maakt van al je belangrijke data want dat ben je kwijt na een recovery.
Wat met Netbooks ook vaak erg zinvol is om er 1 GB RAM bij te zetten. Standaard worden vrijwel alle Netbooks met 1 GB geleverd en dat is aan de krappe kant.
 
Laatst bewerkt:
nou, ik heb mijn pc ongeveer 8 maanden.
dus ik denk niet dat het nodig is om recovery te doen tog?



amir.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, je moet even bij jezelf nagaan hoe hij nu werkt ten opzichte van het begin. Natuurlijk zal hij iets trager zijn maar alleen jij kan bepalen hoeveel trager hij is geworden. Er zijn systemen die na jaren nog steeds prima presteren en er zijn systemen die na een half jaar al de helft van de prestaties ingeleverd hebben. Je kan helaas niet zeggen " hij is 8 maanden dus niet nodig".....
Dat is geheel afhankelijk van hoe ermee om gegaan is.
Alleen jij kan het verschil opmerken en nogmaals ik adviseer altijd 1 GB Ram erbij te prikken. Dat is iets wat je zeker gaat merken.

Nog even een opmerking: Het gaat er niet om hoeveel een systeem gebruikt is maar HOE hij gebruikt is.
Je moet eens weten wat ik af en toe tegen kom.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan