Recovery op cd zettenn

Status
Niet open voor verdere reacties.

janschok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
141
Hallo allemaal

ik heb een vraag,
ben met een HP Pavillion s 3030
Hier van is de c: schijf niet meer benader baar, D: de recovery drive wel, en is het ook niet meer mogelijk om een herstel te doen, nu had ik van deze PC
nog een zelfde HD liggen, maar daar staat geen recovery op, nu is de vraag kan ik deze recovery ook op een cd zetten zo dat ik de
anders HD er in kan plaatsen, en zo ja hoe doe ik dat, want de recovery geeft mij geen toegang om deze te branden

zou graag snel antwoord hebben, omdat deze pc weer terug moet nar de eigennaar

gr
 
Laatst bewerkt:
Kan je de harde schijf niet op een andere pc aansluiten, een image maken van de HDD en die branden op een CD/DVD? Lijkt me dat wel zou moeten werken... Of werkt de recovery partititie ook niet?

Succes!!
 
Hallo Andreaz

nee dat werkt ook niet heb dat ook al geprobeerd, de C: partititie is comp-leet niet te benaderen kan alleen in D: schijf komen,
het verwijderen of het op nieuw formateren van de c: schijf is ook niet mogelijk laat hij niet toe
vandaar dat ik dit vroeg.

gr
 
Heb je niet de tools om de HDD op een andere pc via USB aan te sluiten? Sluit dan gewoon aan via SATA/IDE en probeer de schijf dan te formatteren met Windows/Linux. Dan is hij, als het goed is, ook geen C: schijf meer, en zou hij gewoon geformatteerd moeten kunnen worden. Van de D: schijf moet je dan een image maken met iets als GhostCopy en die dan branden op een CD/DVD, die in de desbetreffende pc steken (met de compleet geformatteerde HDD) en dan via CD opstarten en de recovery uitvoeren.
 
Oke Andreaz

dat is een goede tip, hier had nog niet aan gedacht
zal ik doen

dank je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan