recovery partitie vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterbe

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Wie kan mij helpen ????

Ik heb op mijn pc vista besturingsprogramma op de c partitie en op de d partitie is een partite herstel mogelijkheid maar ik kan hier met mijn beste wil geen wijs uit. Ik kan hier niets aanklikkken. Het is een waarschuwingstekst waar word vermeld dat de d partitie word gebruikt voor systeemherstel. WIE WEET RAAD.

Heel simpel, gewoon doen wat er staat: afblijven! Niks erbij proberen te zetten, en er al helemaal niks afhalen.
Die partitie bevat bestanden die je nodig hebt om systeemherstel uit te voeren, verder heb je niets op die schijf te zoeken.

als je systeemherstel wilt uitvoeren, dan zit er ergens in je startmenu een programmatje van de fabrikant van je pc, waarmee je dat kan doen. Vaak kan het ook door een toetscombinatie tijdens opstarten van de pc in te drukken. Lees even de handleiding van je systeem erop na.
Let wel op: je rikseert hiermee dat je ALLE data op je systeem voorgoed kwijtraakt. Maak altijd eerst een backup!!!!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal het proberen zoals je het voorsteld dus eerst de info van de fabrikant erop naslaan.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan