Recovery Partitie werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeremy2010

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Ik heb een Acer Aspire x 3470
Mijn recovery partitie staat nog op mijn c schij maar kan hem niet starten met ALT F10. (normaal gesproken wel)
En door windows 8 is de eRecovery Maqnagement ook verwijderd.
Nu ben ik bang als ik mijn 4 Recovery disks ga gebruiken, dat dan mijn herstelpartitie ook weg is en ik daarna nooit meer ALT F10 kan gaan gebruiken. (was namelijk bij mijn vorige laptop van acer.
Kan iem mij zeggen of dat zo is.

Of heb ik de vorige keer perongeluk de verkeerde partitie verwijderd???

Bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Correct me if I'm wrong, maar als je Recovery disks hebt, dan heb je toch de herstelpartitie niet nodig? Lijken me 2 verschillende dingen.
Als je geen Disks hebt, moet je gebruik kunnen maken van de herstelpartitie.
Heb je die wel, dan creëer je daarmee weer de originele fabriekssituatie.

het is toch altijd zo dat je de herstelpartitie altijd moet gaan gebruiken en de cds pas wanneer je helemaal niets meer kan.
Daarom wil ik weten of die dan nog de herstelpartitie bewaard als ik de cds gebruik.

Heeft iemand een acer en gebruikt altijd een recovery cd en niet de partitie.

Ik heb binnen 't gezin 4 verschillende ACER's (lap- en desktops). Paar keer herstel uitgevoerd. Vanuit de Windows omgeving via de herstelpartitie, maar ook via de DVD's.
Hier worden uiteindelijk de complete images op weggeschreven. Ik heb zelf ook wel eens geëxperimenteerd met andere OS'n, maar met herstelDVD's heb je werkelijk alles terug, tot en met de Office studententrialversie en McAfee trial, games, ACER tools, etc.

Laatst bewerkt:
@Jeremy2010
Heb je een eigen topic gegeven, zoals je had kunnen weten is het, volgens de voorwaarden, niet toegestaan in anderman's topic mee te liften.

Laatst bewerkt:
Ooh dat wist ik niet, bedankt.

Jij ook Chopra, ik probeer her gewoon met de cda en hopen dat de partitie er nog op blijft staan.
:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan