recovery partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
453
heb momenteel nogal wat problemen met mijn laptop.
wat is het geval:* als ik capslock aan zet krijg ik kleine letters en vice versa.
* als ik een pictogram selecteer dan selecteerd hij tevens alle daarvoor staande pictigrammen.
* kan mijn dvd speler niet gebruiken terwijl vista aan geeft dat hij correct is geinstalleerd.(helaas ook niet opstarten van een vista dvd via booten bij opstart.)

nu wilde ik dus een schone installatie doen ,maar dit gaat dus niet lukken via de dvd speler.nu staat er ook nog een verborgen partitie op met vista origineel van toshiba.
kan ik deze gebruiken? heb alleen de vorige keer geinstalleerd vanaf een dvd met vista omdat ik de extra programma's van toshiba,niet op mijn laptop wilde hebben.
helaas is dus ook de recovery utility van toshiba niet geinstalleerd.

ik weet het even niet meer.

mario
 
Misschien zinvoller om eerst eens te gaan testen of niet een (of meerdere) Shift en/of Ctrl-toets(en) misschien nu vastzitten en daarmee voor het gedrag verantwoordelijk is dat je beschrijft. Check meteen even of andere toetsen (ook) vastzitten.

Tijs.
 
dank je voor je advies,inderdaad bleef er een shift toets hangen die het probleem van de letters en het selecteren van de pictogrammen veroorzaakte.

nu zit ik dus alleen nog maar met het probleem van de dvd speler die wel wordt herkent,zowel door vista alsook in de bios.
 
Probeer deze tool.
Downloaden, erop rechtsklikken, kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Zodra gedaan de laptop herstarten en kijken of je er dan onder Vista weer wat mee kunt.

Succes,

Tijs.
 
helaas niet gelukt,
de rest lijkt weer allemaal normaal te functioneren.alleen wat traag na mijn zin.
wat me wel opvalt als ik de dvd speler bekijk is dat bij het openen de carriar van de lens niet helemaal tegen de as aan staat.scheelt ongeveer een 5 milimeter
bij mijn andere laptop is dit wel het geval,moet hij tegen de as aan staan?

weet je of ik de recovery partitie nog kan benaderen?
 
bij eigenschappen van de dvd speler staat bij hardware:
fabrikant: (standaard cd-rom-station)
locatie : locatie 0 (channel 0, target 0 , lun 0)
apparaatstatus: dit apparaat werkt correct
 
Ik heb geen idee. Misschien heeft iemand anders nog een slimme tip of idee voor je.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan