Recovery Vista installeren op nieuwe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
114
Hoi,

Ik heb inmiddels een nieuwe moederbord, processor, geheugen + hardeschijf gekocht.
Maar ik heb ze allemaal nog niet aangesloten dus ik zit nog op mn oude systeem. En deze heeft vista erop en toen ik m had gekocht, moest ik een recovery cd maken om later opnieuw te kunnen installeren. De recovery zit dus op een andere partitie op de HD.
Maar ik wil dus mijn vista installeren op mijn nieuwe hd.

Hoe moet ik dit allemaal doen dan ? Met een programma die recovery overzetten ofzoiets ?
 
hai,

als ik het goed lees dan wil je vista herstellen op andere hdd in een systeem met nieuwe hardware. ik denk dat er een grote kans is dat dit niet gaat werken omdat je andere hardware hebt.
 
Jaa zoiets.

Ik heb deze nieuw :

Asus p6x58d premium
intel i7 950
ocz reaper ddr3 6gb
Western Digital WD1002FAEX

Deze heb ik allemaal los gekocht en gaat in mijn computer.
Maar dan moet ik zeker vista opnieuw installeren voor de nieuwe drivers voor moederbord etc.

Dus gaat niet lukken met de oude recovery ?
 
nieuwe hardware -windows opnieuw instaleren

ik vermoed dat je vista cd niet hebt aangezien er een recovery opstaat
dus effe vista cd lenen maar uw eigen code gebruiken die bij pc zit normaal zit die op zij opgeplakt
 
Maakt het wat uit welke cd het is ?
Bijvoorbeeld 64 bit cd of een ultimate vista versie, want ik heb zelf premium
 
Hoi,
Microsoft ziet dit als een nieuwe pc dus ik betwijfel of dit gaat werken,je moet zowieso je eigen versie (premium) aanhouden.
Windows Genuine Advantage checks the following components:
Computer make and model
BIOS checksum.
MAC address.
A unique number assigned to the user's computer by the tools (Globally Unique Identifier or GUID)
Hard drive serial number.
Region and language settings of the operating system.
Operating system version.
PC BIOS information (make, version, date).
PC manufacturer.
User locale setting.
Validation and installation results.
Windows or Office product key.
Windows product ID.
Succes iig.
 
Laatst bewerkt:
geen andere versie gebruiken ,dan wat er registratie sticker dus in uw geval premium
 
daar heb je ook een apparte code voor. bijvoorbeeld. ultimate gebruikt heeft een andere code als ultmate x64.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan