Recovery Vista Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker70

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Ergens was een manier om je hele computer te recovery'en waar staat die optie
precies?

Wie kan me helpen?

gebruiker70.

Laten we beginnen met vragen welk merk laptop je hebt. Heb je er ook recoverycd's bij gekregen of dat niet?

Laptop

Laptop Acer Asoire 5735Z
er zat geen cd bij maar wel een programma dat Recovery heet ofzoiets
en ik wil weten waar het zit!

Hoi,

Zoals in je gesloten topic al melde

Lees je gebruiksaanwijzing
Je hebt geen programma ze bieden alleen een brokje software aan om een recovery cd-rom te maken.

modag

bij 9 van de 10 laptops wordt bij het eerste gebruik gevraagd een herstel cd te maken. als je deze cd erin doet start hij recovery.

werkt dit niet probeer dan alle teksten tijdens het opstarten goed te lezen, soms staat hier ook een recoveryoptie button bij.

of bedoel je windows recovery/systeemherstel?

Bij Acer kun je vaak de recovery inkomen door vlak na het opstarten, de linker alt-toets + F10 ingedrukt houden. Als de verborgen partitie geladen is, is er vaak een keuze om het systeem te herstellen naar de standaard instellingen.

Succes :thumb:

Probeer als het systeem weer helemaal weer hersteld is naar de fabrieksinstellingen, meteen de revovery op een paar dvd's te branden. Als je partitie in één of andere manier nog beschadigd raakt, dan heb je nog je dvd's :)

Zoals al allemaal vermeld is, is het aangeraden eerst een recovery dvd's aan te maken in geval er iets zou foutlopen met die recovery partitie. (dat kan je doen in de acer toolbar)

Verder is er ook vermeld dat je kan recoveren met alt + f10 tijdens het opstarten(maar helaas heb ik al ondervonden dat dit niet altijd werkt)

Ook is er nog een andere optie die de TS waarschijnlijk op doelde..
In de Acer toolbar heb je namelijk ook rechtstreeks de mogenlijkheid om aan te klikken dat je de laptop wilt terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dan wordt de laptop ook gerecoverd :thumb:

Gelukt

Mensen het is gelukt met Alt+F10
Mijn computer is weer helemaal opnieuw!
Maar er zijn nog wel problemen met internet explorer
sommige sites kan ik helemaal niet open

Hyves Inbox
Hotmail Inbox
Download knoppen (google grome site)

Ik weet niet wat ik hier mee moet?

Wel, leuk dat het dan gelukt is :thumb:

Het zou kunnen helpen door Java te installeren of een nieuwere versie te installeren :thumb:

ALT f10 in gedrukt houden tijdens het opstarten en dan kom je bij de recovery! Je kan kiezen voor standaard en voor user back up! Acer laptops tenminste wel... Nog een tip aan mensen ! Download de update voor vista service pack 2 niet als je virusscan aanstaat! Je laptop blijft opstarten en je MOET recoveren want er gebeurd niks meer! Wees alert! Je komt niet op hyves omdat je waarschijnlijk explorer 8 hebt! Die moet je wegdoen en je kan weer overal heen

Laatst bewerkt:
hallo wat ik lees is ook op mij van toepassing, maar ik heb een packard bell easy note, kan ik dat ook doen met de f10 toets in te houden en kan ik dan kiezen, als ik het wil proberen kan ik daar iets fout mee doen, kan ik nu na 6 maanden nog steeds een recovery dvd maken

Laatst bewerkt:
hallo wat ik lees is ook op mij van toepassing, maar ik heb een packard bell easy note, kan ik dat ook doen met de f10 toets in te houden en kan ik dan kiezen, als ik het wil proberen kan ik daar iets fout mee doen, kan ik nu na 6 maanden nog steeds een recovery dvd maken

Ik zou eerst een recovery dvd gaan proberen! Maar als je hem helemaal leeg en terug naar de fabrieksinstellingen wilt hebben druk je tijdens het opstarten f11 in! Dan krijg je vanzelf de opties te zien! Let wel! Je bent alles wat nu op je pc staat KWIJT! Maar dat is soms helemaal niet erg als er veel meuk op staat:)

Kan ik dat eens proberen met die F 11 te drukken en krijg ik,dan eerst de keuze , of is dat dan al difinitie bezig, ik heb een packard bell easy note sl 51 s/n 118906840139, ik zie nu in mijn menu taken programma,s dat er staat packard bell herstel,als ik daar op druk zou hij dan alles terug zetten vanaf het begin, ik ben voorzichtig, graag uw mening

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan