Recovery windows 7 mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smucked

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Berichten
42
Hoi,

Mijn partner wilde graag een "clean" installatie, dus ik maakte, nadat ze alles had ge-backupt, gebruik van de HP recovery mode (die op haar laptop staat) en selecteerde de optie (herstellen naar fabrieksinstellingen). Nu laadde hij de eerste pagina heel goed, daarna startte de laptop opnieuw op en startte het HP herstel programma. Die was goed en wel 5 minuten bezig en toen kreeg ik een foutmelding dat het Herstellen niet voltooid was. Nu is het dus zover dat EN windows 7 dus niet eens meer in beeld komt, en ik telkens bij de HP recovery mode kom. Ik heb het nu al meerdere keren geprobeerd, en ook met andere opties zoals (geminimaliseerde versie, en een backup van eerdere toestand (die niet meer bestaat).

Wat kan ik nu doen zodat hij weer werkt? Ik wil er geen illegale windows 7 op krijgen..
 
terug gaan naar de winkel en je garantie claimen als de recovery niet werkt ;)

Verder kan je windows wel altijd legaal installeren met de licentie die op de laptop aanwezig is (licentiesticker zit vaak aan de onderkant van de laptop). Dus als je een DVD met de juiste windows versie kan bemachtigen (lees lenen), dan zou je windows met die DVD kunnen installeren en activeren met de licentie die aanwezig is op de laptop. Ook al is het een OEM licentie, dan moet dit nog steeds kunnen.
 
Thanks! Ik ga er wel mee terug naar de winkel!

Ben bang dat als ik een nieuwe windows 7 erop zet dat dit niet een HP is, waardoor ik de standaardprogrammma's van HP niet kan installeren, zoals bijvoorbeeld de HP Coolsense e.d. sinds die alleen werken op een HP laptop.
 
Het herstelprogramma van HP is niets meer dan het terug zetten van een backup gemaakt net na de installatie voor hij naar de winkel ging.

Op www.hp.com kan je alle drivers en software voor jouw specifieke laptop los downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan