recovery windows 7 op asus K73SD hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubber

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
hallo
ik heb een gebruikte laptop gekocht waar niet meer de originele windows op zit.
nu zit er 7 starter op en zodoende ziet de laptop maar 2 van de 4 gig.
dit wil ik graag uitbreiden naar 8 gig en de originele windows 7 home premium 64 bits er weer terug op te zetten.
alleen als ik bij asus kijk hoe dit moet dan komt dat niet overeen met wat ik zie als ik F8 intoets bij het opstarten.
wie kan me stap voor stap even helpen?
ik heb de code aan de onderkant.
asus K73SD is de laptop.

Kan kloppen ja, Asus wil waarschijnlijk een recovery uitvoeren vanaf óf een verborgen partitie, óf middels een eigen meegeleverde CD / DVD die je wel / niet hebt?
Het handigste lijkt mij, zeker ook omdat je alle drivers na een paar muisklikken zo bij Asus weg kunt halen, om een (eigen? / willekeurige) 7 home Premium DVd te gebruiken en daarmee te booten. Je hebt immers een officiële key. Vervolgens een compleet kale, maar wél verse installatie.

Laatst bewerkt:
ik heb er geen originele cd bij maar een gedownloade versie op dvd, echter is dit dus niet de juiste.
het zou handig zijn als ik zonder cd of dvd de installatie kan voltooien anders moet ik die eerst gaan halen.

Je kunt er ook een lenen van iemand, dat maakt niet uit, het gaat immers om de serial. Volgens mij kun je ook een 7 installatie bij Microsoft downloaden (weet ik niet zeker, heb ik nog niet opgezocht, maar dat kun je zo vinden denk ik).

Windows 7 nog steeds gewoon te downloaden vanaf digitalriver.com . Dit was een distributeur van Microsoft en die bron is te vertrouwen. Als je de professional download kun je er daarna eicfg_remover op los laten en heb je een universele Windows 7 installatie DVD voor alle versies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan