Recuva (recoveryprogramma) herkent camera station niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Ben op de PC een aantal foto's kwijtgeraakt die voor mij belangrijk zijn.
De oorspronkelijke foto's op de memorycard op mijn camera heb ik na het uploaden naar de PC gewist, dus ik kan deze niet op de gangbare manier opnieuw naar de PC exporteren.
Dus heb ik Recuva gedownload om de gewiste foto's op de camera terug te vinden.
Het probleem is, dat ik de aangesloten camera wel bij 'computer' zie, niet als schijf maar als apparaat. In het venstertje van Recuva zie ik de camera niet als aangesloten. Alleen de gangbare schijven zoals beide harde schijven (C en D) en optionele schijven. Hoe kan ik Recuva zo instellen dat hij ook de camera herkend?

Met dank voor een evntuele reactie!
Marc

Probeer eens in het begin bij het venster Bestandstype, Andere te selecteren. En dan bij het volgende scherm zoeken In een specifieke locatie. Daarna selecteert u de schijf/locatie via bladeren. Of heeft u dit al gedaan?

Bedankt voor de snelle reactie,

Ik ben nou bezig met 'anders' als zoekmogelijkheid. Zal zo snel mogelijk weer reageren als het gelukt danwel niet gelukt is.

Marc

Het lukt ook op deze manier niet. Het schijnt dat ze bij Recuva sommige memorycard instellingen niet kunnen verwerken. Dan houdt het met Recuva op. Heb ook al GetDataBack geprobeerd, maar daar kwam ik niet uit. Ze het wel over logische schijven, die vallen af. Dan over remote schijven. Dat leek het meeste op de plek waar ik moest wezen, maar daar kwam ik niet uit.

Kaartje in een cardreader doen en dan kijken of Recuva deze herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan