Ik had onder mijn afbeeldingen een mapje getiteld Parijs 2009. Na het overzetten van mijn foto's van XP naar Ubuntu mis ik dit mapje met onvervangbare familiefoto's. Recuva op XP losgelaten, maar die toont veel meer gedelete foto's dan ik ooit in mijn leven heb gemaakt! Het zijn jpg en tif bestanden waarvan ik bij 95% de melding krijg 'geen voorbeeld beschikbaar'. Ik heb er een 'teruggeplaatst' maar die kan ik met geen enkel programma openen, terwijl 'eigenschappen' jpg aangeeft en 'openen met Windows viewer'.
De foto's die ik wel kan zien, ken ik bovendien helemaal niet! (ik download nooit foto's, heb optimale beveiliging en er zit ook niemand anders aan mijn pc)
Belangrijkste vraag: hoe vind ik mijn foto's terug als Recuva niets kan tonen? 2e vraag: hoe kunnen onbekende foto's op mijn pc komen?
De foto's die ik wel kan zien, ken ik bovendien helemaal niet! (ik download nooit foto's, heb optimale beveiliging en er zit ook niemand anders aan mijn pc)
Belangrijkste vraag: hoe vind ik mijn foto's terug als Recuva niets kan tonen? 2e vraag: hoe kunnen onbekende foto's op mijn pc komen?