Recycled en Recycler tesamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpernel

Verenigingslid
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
235
Al dagen op zoek hoe het kan dat c:\recycled en een map c:\RECYCLER onder elkaar voorkomen. Beiden bevatten dezelfde Prullenbak. Alleen zit die bij c:\RECYCLER in de bekende lange keten -\S-1-5-21-*. Dit moet ooit door Norton geflikt zijn dat geheel verwijderd is.
C:\recycled is de originele XP-versie, zo staan ze ook op mijn andere twee computers die dit probleem niet kennen.
Verwijder je de inhoud van de een dan is die bij de andere ook verdwenen. Het moet dus toch een en dezelfde Prullenbak zijn.
Hoe krijg ik nu c:\RECYCLER met de lange keten weg? Niet normaal en ook niet in >Veilige Modus<.
Wie weet de oplossing voor deze schoonheidsfout?

Pimpernel.
 
De systeemmappen

C:\RECYCLER\<een of meerdere lange getallen> worden door Windows XP aangelegd.

Waar jouw mappen C:\Recycled vandaan komen weet ik niet. Als je denkt dat Norton ze heeft aangelegd, installeer dan Norton opnieuw en kijk goed na wat je moet doen, voordat je Norton weer - maar nu goed - verwijdert.
 
Dat c:\RECYCLER met de lange lange streng door Windows XP is gemaakt betwijfel ik ten sterkste. Op mijn beide andere XP-machines, de een ouder en de ander nieuwer dan deze, komt alleen c:\recycled met een pictogram voor, c:\RECYCLER heeft daarentegen een mapaanduiding.
Dit klopt dus niet m.i.
En Norton opnieuw installeren? In geen 100 jaar, ik ben blij dat ik alles er met veel moeite afgekregen heb... Nooit meer, mij teveel sores!

Pimpernel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan