Recycler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo,

Recent had ik een virus, en het bevond zich in C:/RECYCLER, norton had naam en locatie van het bestand gevonden.

Ik heb dat bestand toen handmatig verwijderd, maar er stond nog een ander bestand bij dat met 1 nummer verschilde van het geïnfecteerde bestand. Omdat ik wist welk het geïnfecteerde bestand was heb ik enkel dat verwijderd, omdat ik niet wist of dat andere bestand standaard in C:/recycler staat of niet.
Nu is daar onlangs een nieuw bestand bijgekomen, en weet ik niet wat ik moet doen. Norton geeft immers geen indicatie dat er iets mis is, en panda online scan doet dit ook niet.
Er zou dus geen virus op mijn pc aanwezig zijn, maar toch vind ik het raar dat in die recycler plots een bestand bijgekomen is.

Nu is mijn vraag aan jullie: Bevat C:/RECYCLER (en dan bedoel ik niet de prullenbak die toegankelijk is op het bureaublad! want die is leeg!!!) normaal gezien bestanden die er in moeten blijven?

Ik wil immers geen essentiële bestanden wissen, vermits het mappen zijn waar we normaal niets in te zoeken hebben. (de map recycler wordt standaard niet getoond, omdat het een beveiligd bestand is)
Ik dank jullie alvast op voorhand!

Groetjes!

Heb je soms de optie bij je prullenbak "Empty Norton Protected Files"?

Hallo crash,

Bedankt voor je snelle antwoord, maar nee, die optie vind ik nergens terug!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan