Red Alert 2 crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaskofich

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
hey, ik zit met een probleem.

Ik probeerde maar weer eens Red Alert 2 te spelen, nu is het probleem dat het spel na een bepaalde tijd crasht, zowel in Skirmish als in Campaign, tot de crash zit het er gewoon uit zoals het hoort, naar een aantal minuten loopt hij vast en gaat hij naar het bureaublad.

ik heb al compatibaliteits modus gebruikt maar dit werkt ook niet....

op het bureaublad krijg ik deze melding:

foutmelding.bmp

Laatst bewerkt:
ja net gedaan, in campaign crasht hij als je 1 missie hebt voltooid en bezig bent met de volgende en in skirmish na een paar minuten al:confused:

het kan ook, dat het cd'tje is beschadigd.

misschien zijn er anderen die daar wel wat op weten

Gebeurt dit allen bij Red Alert of heb je ook problemen bij andere redelijk zware spellen?

Natuurlijk (???) ben je al online bij Westwood / EA geweest en heb je daar de gruwelijk grote maar onmisbare patch gedownload en geinstalleerd........?

Tip: je hoeft niet de site te bezoeken, simpelweg na de opstart van RA2 een online game (proberen te) starten en dan "zegt" de game dat je eerst moet patchen. Indien je akkoord gaat start de download automatisch en wordt na het downloaden ook nog eens de patch (1.006) automatisch geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Als dat komt omdat je geen legale versie hebt moet je herinstalleren, dan patchen en daarna pas de minder legale handelingen uitvoeren

Je schrijft alleen niet waarom hetr patchen niet lukt. Dit lukt m.i. altijd mits....... (ik wacht je reactie even af omtrent de oorzaak van het niet kunnen patchen voordat ik verder ga)

Ik ontving zojuist een mailtje van de Helpmij waarin stond dat user "The source" gereageerd had op deze thread. Ik zie nu alleen dat hij / zij kennelijk het bericht ook weer heeft verwijderd (alleen mijn berichtje van zondag 30 september staat er.....................)

Waarom is mijn post verwijderd ? Iedergeval ik heb die patch gedownload en ik zie nog steeds zwart beeld als ik het spel opstart.

Verwijderen kun je alleen zelf (of een moderator) Als je geen "gekke" dingen in je reply had staan, dan zal een moderator niet zonder reden je bericht verwijderen. Ik vermoed derhalve dat je zelf per ongeluk op een verkeerde knop hebt geklikt. Het is overigens niet aan te bevelen wat je nu doet (een eigen probleem in de posting van een ander starten) Jouw probleem hoeft namelijk niet exact hetzelfde te zijn, hetgeen tevens zou kunnen betekenen dat de voorgestelde oplossingen anders zijn.

Verwijderen kun je alleen zelf (of een moderator) Als je geen "gekke" dingen in je reply had staan, dan zal een moderator niet zonder reden je bericht verwijderen. Ik vermoed derhalve dat je zelf per ongeluk op een verkeerde knop hebt geklikt. Het is overigens niet aan te bevelen wat je nu doet (een eigen probleem in de posting van een ander starten) Jouw probleem hoeft namelijk niet exact hetzelfde te zijn, hetgeen tevens zou kunnen betekenen dat de voorgestelde oplossingen anders zijn.
Sorry, voor het verkeerd plaatsen, een aardige member heeft al voor me een nieuwe topic gemaakt, mischien kunt u me daar helpen ? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan