Red alert 2 werkt wel Yuris revenge niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick16

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Hoi ik heb pas de originele versie van red alert 2 en yuris revenge weer geinstalleerd, Red alert 2 werkt naar behoren alleen Yuris revenge Sluit direct af als ik hem opstart, Ik klik het aan krijg alleen een zwart scherm te zien en dan sluit hij het spel weer af.(na ongeveer 2 sec)
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? ik heb een week geleden mijn computer volledig opnieuw geinstalleerd dus dat kan het probleem niet zijn.

Heb je bij het opnieuw installeren ook de nieuwste drivers geïnstalleerd en de chipset daarbij niet vergeten?

Ik heb de nieuwste drivers van de site van Nvdia gedownload weetniet of dat chipset drivers ofniet waren, Waar zou ik die kunnen vinden?

Ik heb trouwens een geforce 6800 le Videokaart en een GA-8sgxl Moederbord. Alvast bedankt voor de hulp allemaal

De chipset driver staat vaak op de site van je moederbord fabrikant.
Wat voor merk/type moederbord heb je?

Ik had gister mijn comp opengemaakt toen stond dat erop gedrukt, Ik weet niet of dat de volle naam is.
Hoe kan ik via windows zien wat de volle naam van mijn moederbord is Of kan dat niet. Sorry weet er niet zo veel van af

Geplaatst door Rick16
Ik had gister mijn comp opengemaakt toen stond dat erop gedrukt, Ik weet niet of dat de volle naam is.
Hoe kan ik via windows zien wat de volle naam van mijn moederbord is Of kan dat niet. Sorry weet er niet zo veel van af
Om dat te zien moet je even het programmaatje genaamd "Everest Home" (www.google.nl/search?q=Everest+home) downloaden en installeren :)

Gedaan en hij geeft inderdaad als naam aan:Gigabyte Ga-8SGXL, maar waarom staat die er niet tussen?

Op google kan ik het model trouwens wel vinden, Dus het is niet dat ik de verkeerde naam heb opgegeven. Ik wil niet slim klinken ofzo maar ik d8 ik zeg het effe

Geen flauw idee, maar misschien heb ik een brilletje nodig ;)
Heb je misschien ook een cd-tje bij je moederbord?
Ziet men vaak over het hoofd, maar daar staan ze natuurlijk ook op. :)

**Edit
Geeft niet hoor, ik had dat (over Google) ook al gezien ja.

Ik heb een cd gevonden met drivers erop, waar ook de Moederbord drivers opstaan(heel erg bedankt voor de tip frisian ;)) Alleen ik kan niet kiezen om ALLEEN de moederbord drivers te installeren. Hij wil gelijk
SIS AGP
alc Patch
SIS AGP
ac 97 Realtek
Modem mps3885
Realtek lan
Installeren. Maar ik ben bang dat hij hierdoor instellingen van mijn computer door elkaar zal gooien.
Of is dat niet zo? En moet ik na dat ik dit heb geinstalleerd mijn videokaart drivers opnieuw installeren? het klinkt voor jullie vast allemaal heel dom maar ik weet er nou eenmaal niet zo veel vanaf, alvast heel erg bedankt allemaal
ps : SIS AGP zijn toch de chipset drivers voor mijn moederbord?

Daar durf ik niet echt een oordeel over te geven.
Ik heb wel het idee dat er een SIS chipset opzit alleen snap ik die AGP benaming dan weer niet.

Of ie gelijk het zaakje gaat overschrijven weet ik niet.
Soms krijg je ook wel de melding dat er al een goede driver op zit.

Zou je de juiste drivers installeren, hoef je niet nog eens de VGA driver ed. te installeren, de rest wat los hiervan staat blijft ongewijzigt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan