red alert online

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Hallo,

heb net red alert gekocht dat hele pakket dus heb ze allemaal nu alleen online spelen wil hij niet omdat mijn serienummer invalid is ??? heb toch echt de orginele cd's gekocht weet iemand hoe dat komt misschien ?

kan zijn dat je je moet registreren bij westwood, zou het anders ook neit weten

(mocht je er niet uitkomen, moet je naar de winkel terug gaan en het verhaal daar uitleggen. Een beetje verkoper zal je een nieuw pakket geven)

of iemand anders heeft je codenummer gepikt. Ga dan naar support van dat spel en die zoeken dat wel even uit

westwood servers offline

gaat waarschijnlijk weer een paar dagen duren , maak je dus geen zorgen , ligt niet aan je serial

en als ik nou een ander serienummer gebruik? op internet staan er zat of werken die ook niet dan..baal er wel van

:( :( :( en ik al sinds eergisteren proberen te bellen met EA games omdat ik ook al een "invalid serial" melding krijg tijdens het proberen on line te komen. En ik heb RA2 al een jaar of 3........................ :)

Ik ben blij met je posting, dan weet ik NU in ieder geval zeker dat er niets aan de hand is met mijn (legale) versie.

blij dat ik niet de enige ben dan, die yuri's revenge die trouwens weer een ander serienummer heeft die zegt ook invalid serialnumber straks ligt het gewoon aan die server ofzo ? :(

ligt niet aan de server, soms zijn er mensen die je serial overschrijven in de winkel en mids er maar 1 ip per serial mag zijn kan jij geen toegang krijgen, maar ga effe ner support site van die spelleks en ze gaan u hopelijk helpen

blijkt het toch aan de server te liggen :

gekopieerd van de site van EA / support / RA2 etc. etc. :

C&C (PC) INTERNET/ERROR - Invalid Serial Number Error when logging in

Question
Invalid Serial Number Error when logging in.

Answer
We are sorry that you are unable to play Online at this time.
There is actually no issues with your system or your serial number.
It seems that we are having difficulty with our Log In server at the moment
We are looking into getting to the bottom of this issue now.
We appreciate your patience and the Login Server should be up and running soon.
Again, we apologize for any inconvenience this may have caused.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan