Red cross

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiggyTukker

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2002
Goedenavond beste medemensen,
Ik heb weer hetzelfde probleem waar ik niet uit kom. Ik ben op de zite van www.vakp.nl wezen kijken en in het hoofdscherm krijg ik niet alle afbeeldingen te zien. De beroemde rode kruis, bijvoorbeeld het plaatje van "kaarten bekerfinale". Ik heb wel de Microsoft Java VM build 5.0.3805 op m'n pc staan. Ik heb denk ik het meeste al gecheckt, maar kom er niet uit.
WIE HEEFT ER VOOR DE ENIGE ECHTE GOUDEN TIP???:o

Ik hoop een een snelle reacties,

greets biggy:thumb:

ik heb precies hetzelfde, dus het zal wel aan de site liggen (dat kan ook nog)

Bedankt voor de reactie's,

Maar ik heb alles gedaan wat in die verwijzingen stond en alles gecheckd, maar toch blijf ik een rode kruis zien. Misschien dat er iemand dan alsnog een tip heeft of een andere oplossing.
Ik hoor het graag :thumb:

groetjes Biggy

rood kruis

weet niet waar het aan ligt maar zie daar ook alleen
maar een rood kruisje :8-0:

:o Ik zie ook alleen maar kruisjes maar ik heb wel alle ActiveX-jes in IE de nek omgedraaid, mogelijk toch iets met die site alhoewel Muurhond wél alles ziet...:8-0: Dus wat heeft Muurhond wat jij en anderen niet hebben! :D

Heb je dat alleen met deze site?

Nee ik heb het ook wel op andere pagina's gezien, zelfs ook op deze site kon er een plaatje niet worden weergegeven. Dus het is wel op meerdere pagina's en ookik ben nieuwschierig waarom Muurhond alles wel kan zien en ik en anderen niet. Misschien dat iemand daar dan de oplossing voor weet. Het blijft een lastig probleem!!!:p

Ben inderdaad benieuwd hoe het kan dat muurhond wel plaatjes ziet, temeer om dat als je via de bron de plaatjes rechtstreeks gaat bekijken er dus inderdaad geen plaatjes zijn in sommige gevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan