Red dead redemption

Status
Niet open voor verdere reacties.

MR Bean

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
beste helpmij forum,

ik heb een nieuwe ps3 besteld en ik wou er een spel bij kopen 'Red dead redemption'
het lijkt me een hele leuke spel.
maar ik wil graag jullie menig er over, het is natuurlijk wel een groot bedrag 60,-:confused:

P.s. kennen jullie ook nog andere leuke spellen voor de ps3? Ik hou van alle soorten spelletjes:D

Alvast bedankt:thumb:

Greetz, Mr. Bean

red dead redemption = buy

killzone = buy

en singstar = buy (geintje xd)

Fifa 10 binnenkort 11 dus ik zou even wachten en voor 11 gaan. Of anders call of duty 4 of modern warfare 2, of binnenkort call of duty blackops.

Kijk een beekje naar de game's media komen dit najaar en herfst een hoop nieuwe goede games uit.
Kon je een kijken of de game die je kan kopen ook echt goed is en het geld waard.
www.gamekings.tv
Gametrailers
Enc...

ja maar alle spellen zien er leuk uit in de trailers, maar ze zijn niet allemaal zo leuk als ze er uit zien
daarom wou ik mening van jullie:D

als je van GTA-like spellen houdt en van western cultuur ook wel weg bent dan is red dead redemption zeker de moeite waard.

als je van shooters houd is modernwarfare 2 helemaal de bom zeker een topper.

en als je meer op graphics geilt en van nieuwe gadgets houd dan is killzone helemaal wat voor jou, aangezien killzone 3 3D gaat ondersteunen en gebruik maakt van "Move" een soort wiimote maar dan voor de ps3.

ja maar alle spellen zien er leuk uit in de trailers, maar ze zijn niet allemaal zo leuk als ze er uit zien
daarom wou ik mening van jullie:D

gametrailer en gamekings hebben reviews van spellen. Daarin kijken ze hoe goed een spel echt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan