Red Faction 1 Ps2

Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
567
Hallo ik heb dit spel op de koninginedag gekocht voor 7,50 nieuw en nu zit ik in een level en kom ik niet verder
heeft iemand een goeie site waar ik cheats van deze game kan vinden zodat ik weer een stuk verder kom?!
ik hoop het want ik kom zo niet verder
alvast bedankt

mvg,
Cage
 
Hej erg bedankt voor je snelle reactie maar zijn er geen codes die je met de knoppen moet doen

God mode
all weapons

zoiets of zijn er alleen maar hints want ik kan ook niet veel vinden


Cage
 
Full Health
While playing a game press select, Up, Left, Down, Right, Up, Up, Down, Down, and Circle, Circle
All Weapons
While playing a game, press Select, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, and Square, Square
Unlock Everything
At the main menu,hold select and press Left, Right, Up, Down, Circle, Triangle, Square, and X


die werken dus juist niet en daar baal ik van :( maar ok toch bedankt!
 
& deze?

All weapons and ammo:
go to the main menu, press "select, left, up, down, right, left and circle"

Heb zelf t spel niet meer kan t dus zelf niet testen
 
ook niet dus allemaal fake cheats :( toch bedankt!
 
Unlock everything

At the main menu, hold select and press left, right,up, down, circle, triangle, square, x. If you enter the code in correctly, the screen will turn blue.

To use these cheats first Hold down L1, L2, R1, and R2 to enable cheat mode.

Vooral dat laatste moet je eens proberen
 
ja dat moet ook een goeie zijn ja klopt maar mijn scherm werd noooit blauw maar ik probeer hem nog eens bedankt he!
 
ook niet dus nou ja ik weet het dan ook niet meer hoor toch bedankt!
 
hEY

Sorry dat t niet lukt
Weet t ook niet meer hoe ik dat deed

Stomme vraag maar weet je zeker dat je deel 1 hebt?
 
hej space,

RE:hEY Cage

Al die cheats moeten werken
Je moet eerst de cheatmode activeren

Hold down L1, L2, R1, and R2 to enable cheat mode

Zie hier:
Red Faction CheatMode

ik heb alles even gelezen enzo en heb dat gedaan met die L1 L2 R1 R2 maar toc hwerkt het niet en moet dat in het spel moet dan in het mainmenu of waar? dat staat ook niet egt duidelijk vermeld en je hoort ook geen piepje ofzo zodat je weet dat hij werkt dus dat vind ik allemaal erg raar maar ik blijf proberen erg bedankt voor je link en infomatie allemaal trouwens
bedankt

Cage
 
Dat L1 R1 L2 R2 activeer je meestal in t options menu

Wel alle 4 tegelijk indrukken
 
hEY

dat L1 R1 L2 R2 activeer je meestal in t options menu

Heb meer spellen met zo'n cheat menu & activeer dat altijd in t options menu
Wel alle 4 tegelijk indrukken
 
Geplaatst door spaceboy
hEY

Sorry dat t niet lukt
Weet t ook niet meer hoe ik dat deed

Stomme vraag maar weet je zeker dat je deel 1 hebt?

ja 100% zeker :)
 
die irri codes werken echt niet hoor ik zou iemand moeten hebben die het spel ook heeft die kan me misschien vertellen of ze bij hem wel werken :( ik zal s opzoek bedankt he!
 
Geplaatst door cage
die irri codes werken echt niet hoor ik zou iemand moeten hebben die het spel ook heeft die kan me misschien vertellen of ze bij hem wel werken :( ik zal s opzoek bedankt he!

Het is toch ook leuker zonder cheats? :D

.. Maar cheats zijn wel makkelijk.. :)
 
hehe ja normaal gebruik ik ze ook niet maar ik zit in een level

waar ik moet 30 kogels heb en heel sneaky moet lopen zonder gepakt te worden en als ze me pakken komen ze met met shotguns,automatische geweren, en handguns achter me aan dan ga ik steeds dood en ik heb maar 87 healt en geen shields daarom wil ik hem alleen maar even gebruiken snapje ;)

cage
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan