Red Hat

Status
Niet open voor verdere reacties.

zarko

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
47
Linux Red Hat Installeren?

Ik wou net op mijn oude pc waar vroeger win 98 op zat Linux Red Hat installere maar als ik de cd erin plaats pakt die hem gewoon en er komt ook de installatie scherm maar als ik op OK wil klikken zodat die ook daadwerkelijk begint met installeren dan werkt die niet en vraagt die of ik de cd in de cd rom speler wil plaatsen terwijl de cd er gewoon in zit

ik weet niet van welke merk de cd-rom is er staat nix op
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel de juiste CD-rom erin en is de CD-rom niet beschadigd?
 
T is versie 9 en de cd rom is niet beschadigd want die pakt m aan het begin wel als ik de cd erin stop er komt wel de installatiescherm maar je kan dan niet verder die blijft gewoon hangen en je kan dan de cd er niet uit doen je moet dan gewoon pc restarte om de cd eruit te krijgen,
 
Geplaatst door zarko
T is versie 9 en de cd rom is niet beschadigd want die pakt m aan het begin wel als ik de cd erin stop er komt wel de installatiescherm maar je kan dan niet verder die blijft gewoon hangen en je kan dan de cd er niet uit doen je moet dan gewoon pc restarte om de cd eruit te krijgen,

Ok. Als je met de (eerste) RedHat cd boot kan je op een bepaald moment ook ervoor kiezen om je cd's te laten checken of ze wel compleet etc zijn. Ik zou dit even doe n als ik jou was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan