Redding Nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dadoedel

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hallo,

Wij hebben een PC die heel moeilijk doet bij opstart. Soms doet het beeldscherm het niet, de andere keer herstart hij telkens nadat hij is opgestart en weer een andere keer staat hij echt helemaal vast (daar kan geen Ctrl+alt+del aan te pas komen). Dat is eigenlijk niet alleen het probleem, want we denken dat het het moederbord is (die is al 3x vervangen) , maar ik wil een systeem herstelschijf maken. Waarmee kan ik dus het beste zo'n systeemherstelschijf maken?

Alvast bedankt!

Even iets anders: wanneer je zeker weet dat geen last heb van virus/spyware/adware en dat soort zaken en ook al meerdere keren je moederbord hebt vervangen, verdenk ik toch echt veel eerder de voeding van je systeem...

Even iets anders: wanneer je zeker weet dat geen last heb van virus/spyware/adware en dat soort zaken en ook al meerdere keren je moederbord hebt vervangen, verdenk ik toch echt veel eerder de voeding van je systeem...

Nee, ik weet zeker dat ik geen virussen enzo heb, want ik heb nog een uitgebreide scan gedaan met Avast! antivirus, en verder hebben wij gewoon de standaard windows xp firewall.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan