Redirecten naar vorige pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

lerrie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Ik ben bezig met een website. Ik wil op deze website elke keer dat als er een formulier is ingevult de gebruiker wordt geredirect naar een pagina voor 2 seconden waar op staat "uw bericht is verzonden u wordt nu doorgestuurd". Dit lukt mij, alleen nu wil ik via dit zelfde script dat de gebruiker wordt doorgestuurd naar de pagina waar hij vandaan kwam. Hiervoor wil ik deze javascript gebruiken\
[JS]<script language="javascript" type="text/javascript">
<!--
window.setTimeout('window.location="history.back(1)"; ',2000);
// -->

</script>[/JS]

Waarin "history.back(1)" de door link locatie is. ALs ik wil dat de gebruiker wordt doorgelinked naar de home pagina zet ik daar index.html neer, en 2000 is het aantal
miliseconden. Het probleem is als ik deze redirect test dat hij zegt: Firefox kan het bestand op /C:/Users/Lerrie/Documents/Websites/_oosterhoffmeubelen.nl/window.history.back(1) niet vinden.

Gebruik ik de verkeerde locatie voor redirecten naar de vorige pagina, of komt dit omdat hij op een lokale server staat?

Bedankt.

Hoi lerrie,
Het heeft niets met lokaal of niet te maken: history.back() is op zichzelf al een functie die teruggaat naar een vorige pagina. Met window.location ervóór wordt het dubbelop, en wordt gezocht naar een location die "history.back(1)" heet, wat natuurlijk geen pagina is.
Probeer deze eens:
HTML:
<script type="text/javascript">
	window.setTimeout('history.back()',2000);
</script>
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Kan ik er dan ook nog voor zorgen dat als de pagina wordt doorgestuurd dat alle formulier gegevens weg zijn (bijv. na invullen van een contact formulier)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan