Redobackup

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertin

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Ik ben op zoek naar een back-up/image programma. Daarbij kwam ik Redobackup tegen. Dit programma sprak mij wel aan maar ben toch nog wat huiverig het te installeren. Wellicht heeft een van jullie reeds ervaring ermee opgedaan. Het programma werkt als volgt: download het programma en brand het op een cd; reboot de pc vanaf de cd. Het systeem zal nu een mini os plaatsen zonder dat enige informatie wordt weggeschreven op de pc. Met de mini os is vervolgens backup en restore mogelijk. Dus graag jullie evt. ervaringen.

Groet,
Ger

Hoi,
gebruik het zelf ook en het werkt prima, heb het programma al meerdere malen aanbevolen hier op het forum.

Hallo Mik,

Wellicht kan je mij op weg helpen. Ik heb Redobackup gedownload op een cd en vervolgens de computer een reboot gegeven middels de F9-toets. Het daarop volgende scherm geeft alleen een keuze naar Windows Vista. Het programmaatje op de cd kan ik niet benaderen. Wat zie ik over het hoofd?

groet,
Ger

Heb je de Iso gebrand met een brandprogramma dat Iso's kan branden of gewoon als data erop gezet? Je cd is op dit moment wss niet bootable, vandaar dat hij niet opstart.
Brand de Iso met b.v. ImgBurn (gratis).
Iso's moeten met speciale brandsoftware op een cd/dvd gebrand worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan