Reeds gewiste bestanden blijven zichtbaar in zoekopdracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Akela Wilmans

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
L.S.,

Ik heb een schijf(J) met wat films, boeken, allemaal leuke dingen. Ik heb een grotere schrijf G gekocht en wil nu orde op zaken stellen, films bij films, boeken bij boeken, software bij software, muziek bij muziek.
Nou had ik een directory speelfilms op J, die heb ik eerst gekopieerd naar G, toen de directory op J gewist, en later zocht ik met "video" in het zoekvenster rechtsboven of er nog meer films op schijf J stonden. En dan zie ik allemaal films uit die oude directory speelfilms staan. Klik je op zo'n film van schijf J uit de directory speelfilms, dan zegt de computer dat hij er niet meer is. Maar waarom dan toch die foute vermelding in het zoekresultaat?

Ik heb windows 7, ik heb de prullenbak leeggemaakt, maar het probleem blijft.

Heeft volgens mij iets te maken met cache. Probeer met Ccleaner een opschoning te doen (selecteer links onder het tabblad 'Windows' alles behalve 'wis vrije ruimte').

Je had gelijk. CC Cleaner does the trick. Ik heb een door CC CLeaner voorgestelde reiniging gedaan, niet alles op een ding na. Maar het hielp. Vraag beantwoord, misschien heeft iemand anders er wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan