Reeksen invullen met data uit andere excel sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

multif7420

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Ik ben nu al een aantal dagen aan het rommelen met het volgende:

Voor een opdracht moet ik rapportages maken, alleen ik kom er niet uit. Ik heb een excel workbook met een aantal tabbladen, dit zijn de medewerkers, op die tabbladen moet informatie komen over aantallen opgepakte vraagstukken, per klant (kolommen) en dan dit per week (rijen).

De informatie voor dit haal ik uit andere exel workbooks, waarover ik een autofilter haal (op medewerker en klantcode) , deze zijn ook per week geordend.

Nu is het zo dat hij de eerste medewerker met de eerste klant goed op pakt, hij zet alles netjes neer en de conditional formatting werkt ook... maar om de een of andere reden gaat hij dan de data die hij heeft, ook in de rest van de velden neer zetten waardoor je voor alle klanten dezelfde informatie krijgt :shocked: .

Heeft iemand ideeën?

Extra toevoeging:

Ik heb een drie tal for loopjes:

for (week steeds met 1 ophogen (in verband met de bron bestanden en het invullen)

For loopje (voor de klant )

hier gaat het mis, de klant selecteren gaat wel, maar het steeds opnieuw toepassen van het autofilter voor een week, loop niet goed en hij blijft daar op steken, en vervolgens gooit hij alleen klant 1, week 1 op de gebruikers rapportage.

Laatst bewerkt:
Hang een bestandje bij en als iemand er tijd voor heeft zal er wel naar gekeken worden. Jouw verhaal is nu nogal onduidelijk.

opgelost

ik heb zelf een en ander gevogeld, hij loopt nu zoals zou moeten.

ik gebruikte <rangename>.offset(x,y) hierdoor ging hij de gehele reeks vullen. heb hem nu aangepast in <rangenaam>.cells(weeknr + 4, klantindex *2 + 1) waardoor hij steeds de juiste cel pakt.

bedankt in ieder geval voor de moeite maar was dus achteraf niet nodig.

ik heb zelf een en ander gevogeld, hij loopt nu zoals zou moeten.

ik gebruikte <rangename>.offset(x,y) hierdoor ging hij de gehele reeks vullen. heb hem nu aangepast in <rangenaam>.cells(weeknr + 4, klantindex *2 + 1) waardoor hij steeds de juiste cel pakt.

bedankt in ieder geval voor de moeite maar was dus achteraf niet nodig.

Goed gedaan. Bedankt voor het melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan