referenties opgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidhelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
beste collega's:D

ik heb mijn draadloos netwerk proberen te beveiligen, mijn netwerk werkte tot dan heel goed!!! ik zat in de laatste stap drukt op save en het was gedaan met surfen op draadloos netwerk.

als ik draadloos wil opstarten moet ik referenties opgeven deze zijn 'gebruikersnaam,wachtwoord,aanmeldingsdomein'. mijn vraag is waar haal ik deze gegevens?

alvast bedankt!!!

Heb je enige idee wat voor beveiligingsinstellingen je hebt gedaan?

Normaliter krijg je met het beveiligen van een draadloos netwerk de vraag voor een passkey.
Het enige dat ik zo kan bedenken is dat je jouw router als beveiligde proxy ingesteld hebt.

Heb je enige idee wat voor beveiligingsinstellingen je hebt gedaan?

Normaliter krijg je met het beveiligen van een draadloos netwerk de vraag voor een passkey.
Het enige dat ik zo kan bedenken is dat je jouw router als beveiligde proxy ingesteld hebt.

en wat is beveiligde proxy en wat kan ik er aan doen om terug op internet te gaan

Wat een proxy is kun je lezen op Wikipedia.

Een beveiligde proxy is een proxy waarop je aangemeld moet zijn om er gebruik van te maken. En hoe je die erop hebt gezet tjah geen idee, dus ik zou ook niet weten hoe die eraf gehaald kan worden.

Het makkelijkste zou zijn om gewoon alle instellingen die jij op de router hebt gemaakt weer terug te draaien.

Verder zou het helpen als je kunt aangeven wat voor merk en type router je hebt.

hallo allemaal

Ik ben net nieuw hier op helpmij_forum en ik heb een probleem op mijn pc met het netwerk.
ik heb net een nieuwe netwerk gekocht en weet niet hoe ik hem moet instellen ik ben nou ongeveer op de helft (hoop ik):( en nou wil ik mijn beveiliging van het netwerk instellen en vraagt hij om een aanmeldingsdomein wat is een aanmeldingsdomein?????????????

Hey Patrol Man,

Als eerste welkom op dit forum.
Vervolgens vraag ik je een nieuwe vraag aan te maken. Op dit forum is het namelijk niet de bedoeling om een vraag in een vraag te stellen.

Als je dan een nieuwe vraag maakt, dan is onderstaande info ook nuttig voor ons.
Je geeft aan een netwerk te hebben gekocht, wat heb je dan gekocht?
Is dit bijvoorbeeld een (draadloze) router wat voor merk en type is dit dan?
En waar heb je precies problemen mee? Instellingen op de pc of instellingen op de router?

Maw maak het iets concreter waarmee je bezig bent en wat je al gedaan hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan