Referentietegels

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Krijg bij inloggen naar een Site ( vecozo=beroepssite) out of the blue mededeling:

Windowtekst:

Windowsbeveiliging
Een certificaat selecteren
Zoeken naar referentietegels.

Vervolgens begint het zoeken en duurt 5-10 minuten

Me rot gezocht op google, komt veel voor kennelijk, maar geen oplossing te vinden en verdwijnt ook niet na updates. Gezien de absurde wachttijd en aard van de mededeling vreemd dat hier geen stante pede oplossing voor voorhanden is ? Misschien iemand op dit forum?
 
Windows beveiliging een certificaat selecteren EN.......... lees verder!!!

Als ik naar een andere site, waar ter beveiliging een certificaat aan is verbonden, moet, kon ik dat altijd, maar opeens all in a sudden, krijg ik nu een Window met:

Windowsbeveiliging

Een certificaat selecteren


zoeken naar referentie tegels.

En dit gaat dan meestal meer dan twintig minuten duren., je kan het ook niet uitzetten, omdat je er anders niet inkomt ( beoogde site) maar het kan gewoon ook niet ook al staat er annuleren. Via taakbeheer natuurlijk weer wel. Heb dit probleem al maanden. Weet nog steeds niet hoe dit is ontstaan en al zeker nier er vanaf te komen. Iemand raad??????
 
Heb je dat bij een (1) specifieke site of bij meerdere......?
Is het bij een mailprogramma......?
Windows 10 of windows 7.
IE opnieuw instellen bij windows 7, dus probeer bij 7, ga naar configuratie scherm, dan naar internetopties, ga dan naar tab Geavanceerd, en dan - knop 'opnieuw instellen'
Staat je datum en tijd wel goed op je computer, welke windows versie.
Cookies verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Opnieuw instellen doet niets. Het is windows 7 Niet bij mailprogramma maar bij een met certificaat beveiligd gegevens programma. Het gaat om referentie tegels wat die ook mogen zijn. Datum en tijd staan goed.
 
Te streng staan van antivirussoftware? Probeer het eens na (tijdelijke)uitschakeling hiervan.

Of is het soms iets met outlook.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Egkok. Staat deze vraag nog open. OF?? Groet manamana.
 
Wist niet eens meer. Zal hem sluiten maar niet opgelost. Staat er recent weer in. Kennelijk niemand op de wereld die dit probleem kan oplossen. Ook op google Engels niet. Terwijl het een substantieel probleem is want je kan 10 minuten wachten voor dat er wat gebeurt
 
Niemand op de wereld. :d Ik ga nog een even kijken of ik een oplossing weet. Je hoort van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan