Hallo,
Ik heb het volgende probleem. Naar aanleiding van de hieronder beschreven klachten heb ik mijn Asus EN8600 GTS vervangen voor een Asus EN9800GTX+
Maar de problemen blijven !
Als ik onder XP 32 bits draai komt het niet voor.
Onder Vista echter heb ik bijvoorbeeld het volgende:
Als ik een programma als FTD open heb, en er een venstertje overheensleep dan wordt het gedeelte wat ik dan passeer even helemaal wit. Na een halve seconde of zo komt het beeld dan weer terug.
Ik heb al een andere versie van Vista geprobeerd, echter met het zelfde resultaat. Ik heb de originele drivers gebruikt die bij de kaart zijn geleverd.
Ik heb alle overtollige hardware eruit gehad, om te kijken of dat effect had (dvd spelers, geluidskaart etc), niet dus.
Ook heb ik het met een ander scherm geprobeerd.
Onderhand zit ik op het randje van de waanzin, want ik weet niet meer wat ik nog kan doen om dit te verhelpen. Het lijkt wel of hij op een of andere manier niet goed refresht.
Configuratie:
Scherm, Samsung Syncmaster 226CW
Processor Q6600 Intel
Moederbord Asus P5QL
Videokaart Asus EN9800GTX+Dark Knight TOP
HDD Samsun F1 Spinpoint
Geluid Creative XFI extreme gamer
Geheugen: 2x GeiL 2 GB DDR2-1066 Kit (Black Dragon)
(in dimm 2 en 4)
2x GeiL 4 GB DDR2-1066 Kit (Retail, Black Dragon, GB24GB8500C5DC)
(in dimm 1 en 3)
Voeding 550 watt
Software: Vista Ultimate 64x (ook home basic geprobeerd)
Drivers van de videokaart van cd. (met de vorige kaart ook de nieuwste geprobeerd)
Wie weet mij te helpen ?
Ik heb het volgende probleem. Naar aanleiding van de hieronder beschreven klachten heb ik mijn Asus EN8600 GTS vervangen voor een Asus EN9800GTX+
Maar de problemen blijven !
Als ik onder XP 32 bits draai komt het niet voor.
Onder Vista echter heb ik bijvoorbeeld het volgende:
Als ik een programma als FTD open heb, en er een venstertje overheensleep dan wordt het gedeelte wat ik dan passeer even helemaal wit. Na een halve seconde of zo komt het beeld dan weer terug.
Ik heb al een andere versie van Vista geprobeerd, echter met het zelfde resultaat. Ik heb de originele drivers gebruikt die bij de kaart zijn geleverd.
Ik heb alle overtollige hardware eruit gehad, om te kijken of dat effect had (dvd spelers, geluidskaart etc), niet dus.
Ook heb ik het met een ander scherm geprobeerd.
Onderhand zit ik op het randje van de waanzin, want ik weet niet meer wat ik nog kan doen om dit te verhelpen. Het lijkt wel of hij op een of andere manier niet goed refresht.
Configuratie:
Scherm, Samsung Syncmaster 226CW
Processor Q6600 Intel
Moederbord Asus P5QL
Videokaart Asus EN9800GTX+Dark Knight TOP
HDD Samsun F1 Spinpoint
Geluid Creative XFI extreme gamer
Geheugen: 2x GeiL 2 GB DDR2-1066 Kit (Black Dragon)
(in dimm 2 en 4)
2x GeiL 4 GB DDR2-1066 Kit (Retail, Black Dragon, GB24GB8500C5DC)
(in dimm 1 en 3)
Voeding 550 watt
Software: Vista Ultimate 64x (ook home basic geprobeerd)
Drivers van de videokaart van cd. (met de vorige kaart ook de nieuwste geprobeerd)
Wie weet mij te helpen ?