Ik heb problemen met een spel het heet age of mythology
Het heeft altijd gewerkt maar sinds een paar dagen kon ik er niet meer op.
Die zei constant dat msxml 4.0 niet correct geinstalleerd was
Ik heb ook eens gezocht op internet maar msxml is erg oud en vind het raar dat hij opeens niets meer doet bij dat spel.
Wat ik ondertussen heb gedaan: sfc scannow --> geen succes, windows vond zelfs corrupted files die hij niet kon herstellen, heb erna dism.exe image cleanup ofzo geprobeerd via cmd maar daar ook geen succes.
heb al eens teruggezet naar een vorig herstelpunt, spel werkte voor even maar na nog eens te herstarten paar uur later lukte het weer niet.
Heb nu sinds gisteren mijn pc gerefresht met mijn bootable usb van windows. Maar das al helemaal vreemd bij programma's en onderdelen was er niets geinstalleerd ook geen microsoft spullen. Dus zelf beginnen dingen installeren, drivers etc maar ook microsoft C++ visual basics enzo
Na elke stap die ik deed werkte het spel nog steeds niet dusj...
Weet iemand wat ik best doe? doe ik best een clean install of is er wat anders?
Heb het spel nooit moeten draaien in compatibiliteitmodus
Het heeft altijd gewerkt maar sinds een paar dagen kon ik er niet meer op.
Die zei constant dat msxml 4.0 niet correct geinstalleerd was
Ik heb ook eens gezocht op internet maar msxml is erg oud en vind het raar dat hij opeens niets meer doet bij dat spel.
Wat ik ondertussen heb gedaan: sfc scannow --> geen succes, windows vond zelfs corrupted files die hij niet kon herstellen, heb erna dism.exe image cleanup ofzo geprobeerd via cmd maar daar ook geen succes.
heb al eens teruggezet naar een vorig herstelpunt, spel werkte voor even maar na nog eens te herstarten paar uur later lukte het weer niet.
Heb nu sinds gisteren mijn pc gerefresht met mijn bootable usb van windows. Maar das al helemaal vreemd bij programma's en onderdelen was er niets geinstalleerd ook geen microsoft spullen. Dus zelf beginnen dingen installeren, drivers etc maar ook microsoft C++ visual basics enzo
Na elke stap die ik deed werkte het spel nog steeds niet dusj...
Weet iemand wat ik best doe? doe ik best een clean install of is er wat anders?
Heb het spel nooit moeten draaien in compatibiliteitmodus
Laatst bewerkt: