Regclean

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Weet iemand een link naar een gratis program registerclean en eventueel Nederlandstalig

Geplaatst door giljom
Weet iemand een link naar een gratis program registerclean en eventueel Nederlandstalig

Hoi,

Kijk hier eens voor jv16 PowerTools.
Beste regcleaner!!(helaas niet gratis,althans....niet zomaar)

Grtzzz.

Geplaatst door vanschagen

Ik dacht dat die niet gratis was?????

Klopt.......is niet gratis, maar was iets te enthausiast over dit progje!

Grtzzz.

Geplaatst door FunZip

Klopt.......is niet gratis, maar was iets te enthausiast over dit progje!

Grtzzz.

vind hem wel veel beter dan regcleaner want deze doet het veel beter
Had laatst wat verwijderd met regcleaner en dacht schoon te zijn maar regsuprme vond nog meer

ook zijn er al C*cks te vinden

regcleaner

bedankt, ik heb regcleaner gebruikt lijkt mij in orde, maar vervalt die na 30 dagen of blijft die active,

Er is een Freeware programmaatje met de naam EasyCleaner, versie 1.7F van ToniArts. Is op Nederlandse taal in te stellen. Info op http://www.saunalahti.fi/tonihele
Zorgt niet alleen voor Register Clean maar ruimt ook andere overtollige zaken op. (dubbele bestanden etc.) Wel eerst dumpje maken van huidge register uiteraard, zodat je de oude situatie altijd nog kunt herstellen. Succes. :thumb:

Inderdaad werkt niet, giljom ik heb de install. van Easyclean op mijn HD (1.5 mb) als je hem wilt hebben mag je mij een mailtje sturen.

Sorry giljom, je hebt helemaal gelijk. Ik had het eerst zelf moeten checken. Nogmaals excuses. Ik kan hetzelfde aanbod doen als Will-Well. Nog even dit; programmaatje werkt goed, maar je moet wel weten wat je doet en..zorg ook tussentijds voor een backup van jouw registerinstellingen.

Als je die link gebruikt van Gezina download je een prima programma, met ook nog eens een "handige harry" :) tekst en uitleg hoe te gebruiken. Deze is ook nog geheel Freeware en in het nederlands.

Geplaatst door gezina
RegCleaner 4.3.0.780 Kan je ook in het Nederlands instellen.
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=460
Hier zijn 2 harrie-handige handleidingen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=121913
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=95639
Altijd voorzichtig mee zijn.

Hoi gezina,

Ik heb even de instructies opgevolgd en heb nu het volgende overzicht (zie bijlage) mag ik dit nu allemaal zomaar verwijderen?

groetjes
Debby

Bijlagen

Ik zelf haal alleen die programma's weg waarvan ik helemaal harrie-zeker weet dat ik ze eerst netjes heb verwijderd via Configuratiescherm/Software. Dan open ik Regcleaner en ga de lijst na met wat weg kan. Vervolgens klik ik nog op Extra/Register opschonen/Loze bestandverwijzingen zoeken, aanvinken en laten verwijderen. Haal niks weg wat je niet zeker weet, doe desnoods alleen de loze bestandsverwijzingen verwijderen. Beter iets te weinig weggehaald dan teveel! Tot slot: nooit iets automatisch opschonen, to do them all of zoiets, sommige doen dat wel, maar soms gaat dat echt fout. Jouw lijst komt uit de bovengenoemde optie (Extra e.d.) en kunnen dus verwijderd worden worden. Het programma maakt een backup aan mocht het fout gaan.

Er staat bovenaan ,,deze vermeldingen zijn nutteloos en kunnen (veilig) verwijderd worden''.
Doe ik ook en geen problemen.

GILJOM

Ik had je Easyclaener gestuurd, maar kreeg hem retour hij was te groot voor Hotmail (1.44Mb).
Kijk even even op www.jv16.org voor regclaener van JV16Powertools.

Re: GILJOM

Geplaatst door Will-Well
Ik had je Easyclaener gestuurd, maar kreeg hem retour hij was te groot voor Hotmail (1.44Mb).
Kijk even even op www.jv16.org voor regclaener van JV16Powertools.

Had je die naar mij gestuurd?? Is deze beter dan regcleaner?

gr
debby

deb's

Nee ik had hem naar GILJOM gestuurd die had ik hem belooft.
Maar ik gebruik beide naast elkaar, wat de een laat liggen ruimt de ander op.

Wees altijd voorzichtig met registers , een van de veiligste vind ik het progamma Registry clean expert

Alles wat hij vind kan je met een gerust hart verwijderen dit is geen freeware progje maar behoort wel tot de beste.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan