regcleaner stopt halverwege

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotr10

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo helpers in it land,

Om mijn pc ( w98se, 4 gebruikers ) zo schoon mogelijk te houden heb ik regcleaner ooit geïnstalleerd. Maar.... telkens stopt hij halverwege en komt niet meer in beweging... ra ra....hoe kan dat nu. Komt het doordat ik in mijn gebruikeromgeving zit en niet in de " centrale" windowsomgeving? Of omdat ik ´m niet in windows-programfiles heb geïnstalleerd?

Ook op een andere pc in het netwerk vertoont hij dezelfde streken.
Kortom, ik ben benieuwd!

Intussen heb ik ccleaner erop die het wel doet. In de diverse topics op het forum lees ik dat een combi met easycleaner wel redelijk betrouwbaar zou kunnen werken. Wat is wijsheid?

Terzijde: ik heb een trial versie van pc secure v3.0 binnengehaald die veel meer fouten aangeeft dan ccleaner. (Nadeel: is dat de trialversie slechts twee soorten fouten wil oplossen)

bedankt alvast

IK had zelf, toen ik regcleaner nog gebruikte, soms dergelijke problemen als ik iets deed in Regcleaner terwijl het programma bezig was. Dus bijvoorbeeld maximaliseren of minimaliseren tijdens het scannen, maakte dat hij vastliep.
Je zou misschien de laatste gratis versie van JV16 kunnen downloaden, van de schrijver van Regcleaner. Daarin zit een wat recentere versie van Regcleaner. Je kunt hem hier downloaden: http://www.oldversion.com/program.php?n=jv16 . Ik zou wel voor de zekerheid Regcleaner verwijderen voor je JV16 installeert.

Hallo

heel hartelijk bedankt! Ben naar zd net gegaan, gedownload, gedraaid en hij werkt!

:thumb:

groeten

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan