Regcleaner - Wat kan uit de startup list?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Mijn computer werd nogal sloom, dus heb ik vanalles verwijderd.
Nu wou ik graag zorgen dat hij wat sneller opstart door dingen van de Startup List in Reg Cleaner te verwijderen, maar wat kan er allemaal weg?

2jeo0ms.png

Nummer 1,4,5,6,11,12,13,14

Die zou ik uitzetten omdat het opstarten wel sneller gaat maar houd dan wel rekening mee als je een programma nu op start dat het iets langer kan duren vanwege hij nog niet in het werkgeheugen is gestart. De rest zal ik aan laten staan en ik zal een voor de grap ccleaner over je pc halen. Dit programma is gratis en 1 van de betere programma's die je pc sneller laten lopen en schoon houd. Wat is ook afraad is northon omdat die erg zwaar kan zijn bij het opstarten.

Dat is mijn mening.

Bedankt! Ik zal ook CC Cleaner eens gebruiken:)
Dit is mijn moeder's PC, die zweert bij Norton dus vandaar dat er Norton op staat ;)

Edit: Kan ik bij geavanceerde opties in CC Cleaner alles aanvinken?

Laatst bewerkt:
Ga eens naar deze website en zoek alle items op die je in de opstartlijst ziet staan. In de kolom status zie je of je het item nodig hebt of niet:
"Y" – aan laten staan
"N" – niet per sé nodig, kan ook handmatig gestart worden wanneer je de functie nodig hebt
"U" – eigen keus, zie omschrijving. Je bepaalt zelf of je het nodig vindt of niet.
"X" – zeker niet nodig; meestal virussen, spyware e.d.
"?" - Onbekend

Over het algemeen kun je 80% uitvinken. Wat ik niet zeker weet is of je ze in RegCleaner later weer kan aanvinken, als je ze hebt uitgevinkt. Check dat even.

Ik zou trouwens sowieso de twee HP-entries uitvinken, nergens voor nodig

Laatst bewerkt:
Geen geavanceerde opties bij CCleaner aanvinken!

Verder zou ik niets van een back-upprogramma uitvinken (13). Die regel met Java (jushed.exe) dan weer wél, en de laatste regel (UpdateMgr) ook.

Verder opletten bij CCleaner dat je de Yahoo! Toolbar niet mee installeert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan