regcode windows xp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hecosys

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
k heb een computer geformateerd.
OP deze computer zat xp.
Na het installeren. van xp vraag hij of ik wil registeren.
( HET IS EEN ILEGALE CD.of regcode)
maar kan je nou gewoon dezelfde regcode invullen.

normaal kan je toch maar 1keer die code in vullne.
weet iemand hoe dit allemaal zit met het reg na het opnieuw installeren van xp

alvst heel erg bedankt voor jullie moeite.

gr. niek

waar wanneer weet mircosoft nou wanneer ik het op een andere computer heb gezet of op nieuwe op de zelfde geinstalleerd heb.

alvast bedankt
niek

Zolang je niet registreerd weet m$ officieel niets, maar het risico dat je gepakt wordt is voor jou ;)

En bij voorbaat kan ik je vertellen dat we hier niet zeggen hoe je dat soort dingen kan voorkomen, of hoe je aan cracks/warez/serials komt etc. etc.

nee dat wil ik ook niet weten.
k heb de computer van nieuwe geformateerd
en geinstalleerd.

en nu ben ik bang dat het regcode niet meer werkt
want alles is orgineeel .

was als het zo is dat ik niet kan
wat moet ik dan doen.....

gr. niek

De cd-key kan je gewoon invullen.
Alleen als je WinXP moet activeren(XP home versie) dan zal het niet gaan, gezien je een gekraakte cd-key hebt.

NEE ALLES IS ORGINEEL.
DE CD DE REGCODE. DIE STAAT MET EEN STICKERTJE AAN DE ZIJKANT.
MAAR OMDAT IK ALLES VANNIEUWE DR OP HEB GEZET. BEN IK BANG DAT IK NIET MEER KAN REGISTEREN. OMDAT DIT AL EEN KEER IS GEBEURT.

SNAPPIE

GR. NIEK.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door hecosys
NEE ALLES IS ORGINEEL.
DE CD DE REGCODE. DIE STAAT MET EEN STICKERTJE AAN DE ZIJKANT.
MAAR OMDAT IK ALLES VANNIEUWE DR OP HEB GEZET. BEN IK BANG DAT IK NIET MEER KAN REGISTEREN. OMDAT DIT AL EEN KEER IS GEBEURT.

SNAPPIE

GR. NIEK
Nee ik snap het niet.:rolleyes:
Je zei namelijk dit in je vraag;
Geplaatst door hecosys
k heb een computer geformateerd.
OP deze computer zat xp.
Na het installeren. van xp vraag hij of ik wil registeren.
( HET IS EEN ILEGALE CD.of regcode)
maar kan je nou gewoon dezelfde regcode invullen.
Als ie legaal is en je installeerd op dezelfde pc met dezelfde hardware,
dan is er niets aan de hand.
Je kan dan gewoon die key gebruiken.

Als ie iligaal is dan kan je gewoon de cd-key(stickertje) invullen en installeren,
maar je kan waarschijnlijk de update's niet downloaden of WinXP activeren als je de Home versie hebt.

PS Doe je Capslock uit dit komt schreeuwerig over.:confused:

Laatst bewerkt:
Aangezien je winXP op meerdere computers wil installeren, terwijl je een licentie hebt voor één computer, maak je er dus een illegale versie van.

er zei iemand dat die niet hoeft te weten hoe ze aan sriels en cracks komen....liegen is ook een vak :-) haha

Maar buiten dit grapje om...

Niemand hier (van de operators/mods) vertelt of mag of wil vertellen, hoe ze er ana komen, terwijl zij dit allemaal zelf ook gebruiken...of willen ze beweren (en bewijzen dan laten zien :-)) dat zij alles eerlijk in de shop of via internet kopen???

:-) hahaha show me the bills :-)

Greetz Mrdennis

Geplaatst door MisterDennis
er zei iemand dat die niet hoeft te weten hoe ze aan sriels en cracks komen....liegen is ook een vak :-) haha

Maar buiten dit grapje om...

Niemand hier (van de operators/mods) vertelt of mag of wil vertellen, hoe ze er ana komen, terwijl zij dit allemaal zelf ook gebruiken...of willen ze beweren (en bewijzen dan laten zien :-)) dat zij alles eerlijk in de shop of via internet kopen???

:-) hahaha show me the bills :-)

Greetz Mrdennis

En wegens dit geweldig antwoord wordt hiermee de vraag ook maar gesloten. Er is hier al veel vaker over gediscusseerd dat we er nu wel een beetje flauw van zijn. Hoe wij aan onze software etc komen hoeven wij aan niemand te verantwoorden.

Mocht je het er niet mee eens zijn je kunt me altijd mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan