Regedit - ik heb iets aangepast...

Status
Niet open voor verdere reacties.

drea1978

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Beste allemaal,

Wie kan me helpen? Via deze site http://support.microsoft.com/?kbid=321379. enige registerinstellingen aangepast. Nu werken de snelkoppelingen voor mijn mappen (b.v. Mijn documenten) niet meer, ik kom uit bij de scherm 'Zoeken'.

Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!

Groetjes,
Andrea

Systeemherstel naar het moment van vóór de (zonder een register backup te hebben) onbezonnen uitgevoerde actie....................

Laatst bewerkt:
Thanks...ik ga het doen. Is het de enige manier= En HOEZO onbezonnen?:o

HOEZO onbezonnen?:o
.............omdat niet alleen Microsoft, maar zo'n beetje elke site of persoon die register veranderingen bespreekt / adviseert, altijd waarschuwt voor het editten van het register en in 99% van de gevallen ook -dringend- adviseert om een register backup te maken alvorens in het register te editten.

Microsoft schrijft er uitgebreid over. En vanwege deze zin:

Voordat u het register gaat bewerken, moet u er een back-up van maken en moet u weten hoe u het register kunt herstellen als er een probleem optreedt.

gebruikte ik het woord "onbezonnen". Er is bijna niet over de vele, vele waarschuwingen heen te lezen als je het register gaat editten.

Laatst bewerkt:
Ben inderdaad geen expert maar ik heb het eea al eerder veranderd in het register, tot zover zonder problemen. Als ik alle waarschuwingen in acht neem, dan installeer ik niks, er zijn nl. zoveel. Thanks voor antwoord. Jammer van lerende toon. Is het forum niet bedoeld om te helpen...?

Volgens mij ben je uitstekend geholpen; ook de waarschuwing om niet zonder goede back up in het register te rommelen lijkt me een heel goede!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan