Regedit Shortcut in Start zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emphyd

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Oke ten eerste is dit absoluut niet dringend maartoch. Mijn 50 gb C schijf was zo goed als vol dus heb ik mijn 20gig muziek op de D gezet.
Maar nu is de shortcut in start nutteloos omdat mijn muziek er niet meer staat. Ik weet dat ik die shortcut kan verwijderen met regedit maar nu zou ik willen weten of ik in de zelfde balk een nieuwe shortcut neer kan zetten? Iemand enig idee of dit kan en zo ja hoe?

Alvast bedankt

Een alternatief is de koppeling weer werkzaam maken.
Op de volgende manier werkt het in Vista en in mijn herinnering ook in XP:

rechtsklikken op de snelkoppeling muziek, eigenschappen kiezen, tab locatie en dan verplaatsen kiezen > naar de map op de d schijf.

Zo kun je ook je ook mijn documenten op de D schijf zetten, handig wanneer windows opnieuw geïnstalleerd moet worden.

mvg leo

Laatst bewerkt:
Een alternatief is de koppeling weer werkzaam maken.
Op de volgeden manier werkt het in Vista en nin mijn herinnering ook in XP:

rechtsklikken op de snellkoppeling muziek, eigenschappen kiezen, tab locatie en dan verplaatsen kiezen > naar de map op de d schijf.

Zo kun je ook je ook mijn documenten op de D schijf zetten, handig wanneer windows opnieuw geinstalleerd moet worden.

mvg leo
Ik kon niet alleen Mijn muziek verplaatsen maar wel heel my documents dus het is opgelost bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan