regedit

Status
Niet open voor verdere reacties.

alban1

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2004
Hallo,

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mijn backup van mijn register kan installeren. Ik had een paar regeltjes verwijderd, maar nu werkt de pc niet meer helemaal lekker.

Ik heb het al geprobeerd met 'importeren', maar dan krijg ik de melding dat niet alle sleutels over gezet kunnen worden i.v.m. toepassingen die nog open staan.

Alvast bedankt,

Het zou handig zijn als je er bij vermelde welk besturingssysteem je gebruikt.

regedit..

Hoi Jozo,

OS is XP-home..

Groeten,

Laatst bewerkt:
Probeer het eens in "Veilige modus" inloggen als "Administrator".
Tijdesn het opstarten F8 indrukken om in "Veilige modus" te komen.

Dat ga ik eens proberen, jullie horen van mij......

zover bedankt,

Hoi Lex,

Ik heb opgestart in veilige modus, geprobeerd register weer terug te zetten (importeren), maar dit leverde dezelfde melding op,

"kan C:\....\backupregister\registerbackup.reg niet importeren: niet alle gegevens zijn naar het register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen."

En wat betreft de verwijzing van Lei, dit heb ik doorgelezen en ik denk dat ik weet wat ik fout heb gedaan. Om hele reg. te backuppen kun je beter het hulpprogramma "back-up" in XP (op diskette) gebruiken.
Dit heb ik dus niet gedaan.......helaas.

Om even aan te geven wat mijn PC nu anders doet:
* MSN messenger aanmelden lukt niet meer
* internetten is veel trager geworden, sommige pag.
worden helemaal niet geladen.

Dit alles is begonnen nadat ik na het verwijderen van een Spel, ook alle verwijzingen in het reg., van dit spel, wilde weghalen. Waarschijnlijk iets te gortig geweest.......

Als iemand nog een suggestie heeft........graag.

Groeten

Hoi Lei,

Als je de functie systeemherstel toepast, wordt dan ook het register weer teruggezet?

Ik had dit al vanmiddag geprobeerd, maar ik merkte geen veranderingen.
Maar we blijven proberen.......

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan