regedit

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
691
Hallo, ik ben een beetje aan het rommelen en heb het (gratis)progje regcool gedownload. Hiermee kun je op een makelijke manier je regedit bekijken. Je hebt daar ook de optie "Registry import". Ik vroeg me af of je hiermee dus ook de regedit van een andere pc kunt bekijken en heb die dus gecopieerd (uit sys32) via het netwerk van een andere pc. Als ik dat bestand in regcool wil importeren waarschuwd het programma dat de huidige regedit verloren gaat. (zie bijlage). Nou weet ik dat je erg voorzichtig moet zijn met die regedit maar wil dit dan zeggen dat ik mijn hele regedit kwijt ben.....wie druft ??
 

Bijlagen

  • regcool.jpg
    regcool.jpg
    28,6 KB · Weergaven: 38
Geplaatst door bruno-01
Hallo, ik ben een beetje aan het rommelen en heb het (gratis)progje regcool gedownload. Hiermee kun je op een makelijke manier je regedit bekijken.
Is dan met de Regedit van XP zelf dat niet het geval? Of is in jouw ogen die van XP niet goed genoeg?
Geplaatst door bruno-01

Je hebt daar ook de optie "Registry import".
Die van XP heeft die optie ook.
Geplaatst door bruno-01

Ik vroeg me af of je hiermee dus ook de regedit van een andere pc kunt bekijken en heb die dus gecopieerd (uit sys32) via het netwerk van een andere pc. Als ik dat bestand in regcool wil importeren waarschuwd het programma dat de huidige regedit verloren gaat. (zie bijlage). Nou weet ik dat je erg voorzichtig moet zijn met die regedit maar wil dit dan zeggen dat ik mijn hele regedit kwijt ben.....wie druft ??
Het is toch spelen met vuur, tenzij je weet wat je doet. Als je iets wilt importeren, dan moet je eerst van de huidige registry een backup maken. Wanneer iets niet goed gaat, dan heb je tenminste nog iets in huis om die registry naar de oude(vorige) staat te kunnen terugbrengen.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan