• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

regel meerdere keren tussenvoegen voor etiketten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo25

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
6
Hallo,

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik wil van een een bepaalde lijst etiketten maken. Nu kan het zo zijn dat van de ene rij 5 etiketten moeten worden geprint en van de andere maar 1 (dit is namelijk bedoeld als etiketten voor een paklijst).

Mijn eerste probleem is dus, hoe kan ik gemakkelijk een bepaalde regel kopieren en eronder plakken. Net zoveel als nodig (het aantal dozen dat gedefinieerd staat).
Misschien dat bijgevoegde bestandje het een en ander duidelijk maakt.

Als ik dit gemakkelijk met een macro zou kunnen maken, zou ik dan alleen maar de etiketten te hoeven samenvoegen naar Word.

Als iemand hier overigens nog een andere oplossing voor heeft: gemakkelijk een groot aantal etiketten (variabele aantallen per etiket) afdrukken in Word, hoor ik dat heel graag. want ik kom er niet aan uit.

Alvast bedankt voor de hulp.
 

Bijlagen

  • test voor forum.xls
    13,5 KB · Weergaven: 22
Sorry, maar ik zit eigenlijk pas net een beetje op de forum.

Ik heb inderdaad de andere antwoorden gezien, en ook getest, maar dit is voorbeeld is eigenlijk een beetje te ingewikkeld. En dan niet zozeer voor mij, maar wel voor de niet zo gevorderde Excel-gebruikers die ermee moeten gaan werken! Dus daarom zocht ik nog naar een andere oplossing.

Verder moet je bij het Excelvoorbeeld van de adresstickers elke regel apart plakken, als je dit voor bijv. 80 regels moet doen, lijkt me ook niet echt handig werken.

En ik zag hier zoveel oplossingen staan voor andere moeilijke problemen, ik dacht dat dit dan ook wel te doen moest zijn...dus ik vond het nog eens het proberen waard...
 
Niet erg ;) Maar wel om denken de volgende keer :thumb:

Wat geduld hebben nu, er zal heus wel een oplossing komen opdagen.
 
Hallo Wigi,

Weet jij niet toevallig een oplossing?
Als ik zo in de andere onderwerpen kijk heb je al aardig wat mensen geholpen! :rolleyes:
 
Weet jij niet toevallig een oplossing?

Tijd ontbreekt mij helaas.

Als ik zo in de andere onderwerpen kijk heb je al aardig wat mensen geholpen! :rolleyes:

Klopt.

Wat je kan doen, is dan in mijn andere berichten kijken en daar een lus uit halen. Uiteindelijk is dit echt niet ingewikkeld, zulke lusssen worden heel vaak geschreven in topics.

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan