Regel om vergaderverzoek te filteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje1

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
30
Hallo,

Ik gebruik outlook 2007 op mijn PC.
Ik gebruik outlook 2007 op mijn laptop.

Op mijn laptop komen al mijn mails en agenda/vergader verzoeken binnen van mijn zakelijke mailaccount. Op mijn laptop heb ik een regel aangemaakt dat alle ontvangen mail ook doorgestuurd moet worden naar mijn privé account op mijn vaste PC.
Dit werkt prima ik heb dus een back up op mijn vaste PC, deze zakelijke mail laat ik met een regel in een aparte map zetten.
Ik heb dus 2 Email adressen 1 zakelijke op de laptop en 1 privé op mijn vaste PC.

Dit werkt goed en ik heb zo een back up.


Het probleem is:
Als iemand mij een vergader verzoek stuurt naar mijn zakelijk account op mijn laptop, en ik accepteer dit word dit netjes verwerkt. Nu haal ik later mijn mail binnen op mijn vaste PC, waar dus ook de doorgestuurde zakelijke mail netjes in een aparte map komt te staan. Nu gaat het met de agenda verzoeken mis, deze komen nu dus ook in mijn privé agenda op de vaste PC te staan. Tevens krijgt de organisator een bevestiging in zijn agenda te zien van mijn privé mail. De organisator krijgt dus 2 keer terugkoppeling omdat ik mijn berichten doorstuur met een regel.


Kan ik mijn zakelijk mail op mijn laptop doorsturen en filteren zodat de agenda verzoeken niet worden doorgestuurd? Ik krijg dan geen zakelijke afspraken in mijn prive agenda en de organisator krijgt geen terugkoppeling meer van mijn prive mail.

Weet iemand of dit in te stellen is?
 
Dit is na even zoeken toch in te stellen in de regel opties. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan