• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regel toevoegen in ander sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal30

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2008
Berichten
9
Hallo,
Even een vraag voor de experts. Ik heb een formulier met persoonsgegevens in sheet "Front"
Een uniek ID staat in cel G6 vervolgens staan de rest van de persoonsgevevens in G12, G14, G16 t/m G38. ik wil nu de data van G6 en G12 t/m G38 onderaan toevoegen in sheet "DB Total". Vanaf kolom A t/m O. Het is belangrijk dat de data onderaan wordt toegevoegd omdat vanaf kolom P vlookup formules staan die rekenen met de toegevoegde data. Ik denk dat het mogelijk moet zijn met een stukje code maar ik kom er niet echt uit.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Alvast bedankt!!
 
Pascal30,

Kijk eens hier, misschien de code een beetje aanpassen?
 
Pascal30,


Ik heb een poging gedaan.
Misschien moet je de code een beetje aanpassen.
 

Bijlagen

  • Example_1.xls
    44,5 KB · Weergaven: 26
thanks. als ik naar de code kijk zou die goed moeten werken, en in het voorbeeld doet ie dat ook. Alleen als ik 'm naar mijn eigen doc plak wordt de data geplakt vanaf kolom C terwijl dat A moet zijn. Heb jij enig idee?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Pascal30,
thanks. als ik naar de code kijk zou die goed moeten werken, en in het voorbeeld doet ie dat ook. Alleen als ik 'm naar mijn eigen doc plak wordt de data geplakt vanaf kolom C terwijl dat A moet zijn. Heb jij enig idee?
alvast bedankt
Kijk eens in de code, misschien dat je de kolom leters moet aan passen.
Even proberen en je ziet wat er gebeurd, desnoods sla je het even met een andere naam op zodat het orginele bestand niet verloren gaat.
Suc6,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan