HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Beste,
Ik heb een code die de rijen verplaats op een speciefieke waarde (Ja of ja) in Sheet Database en in kolom AP, naar de Sheet nieuw.
Enkel zou ik willen dat als de regels zijn verplaats, dat dan de regel verwijderd worden die voldoen aan de waarde Ja of ja in de sheet DataBase
Ik dacht met de volgende code dit op te lossen, maar dan pakt hij niet alle regels om te verwijderen in de Sheet DataBase
Hoe kan ik dit oplossen dat hij nadat hij de regels heb gekopieerd, dat hij deze verwijderd in de Sheet DataBase
Groet Henk
Ik heb een code die de rijen verplaats op een speciefieke waarde (Ja of ja) in Sheet Database en in kolom AP, naar de Sheet nieuw.
Enkel zou ik willen dat als de regels zijn verplaats, dat dan de regel verwijderd worden die voldoen aan de waarde Ja of ja in de sheet DataBase
Code:
Sub VerplaatsRegels()
Sheets("DataBase").Select
Dim c As Range
For Each c In [AP1:AP10000]
If c = "Ja" Or c = "ja" Then
c.Rows.EntireRow.Copy
['Nieuw'!A65536].End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial xlPasteValues
End If
Next
End Sub
Ik dacht met de volgende code dit op te lossen, maar dan pakt hij niet alle regels om te verwijderen in de Sheet DataBase
Code:
Sheets("DataBase").Select
Dim c As Range
For Each c In [AP1:AP10000]
If c = "Ja" Or c = "ja" Then
c.Rows.EntireRow.Copy
['Nieuw'!A65536].End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial xlPasteValues
[COLOR="#FF0000"] c.Rows.EntireRow.Delete[/COLOR]
End If
Next
End Sub
Hoe kan ik dit oplossen dat hij nadat hij de regels heb gekopieerd, dat hij deze verwijderd in de Sheet DataBase
Groet Henk