Regel verwijderen uit listbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat het wel op 'offline'?
Geef eens een screenshot van het Helpvenster.
Anders een diagnose uitvoeren.

Ik begrijp niet wat je met diagnose bedoeld, het venstertje dat ik te zien krijg ziet er als volg uit:

2i1fblh.jpg

Dat is niet het Helpvenster van Excel als je op F1 drukt.
Een diagnose kun je uitvoeren in de opties.

Jij zei toch dat ik een woord/functie moest selecteren in de VBA code en vervolgens op F1 moest drukken om te begrijpen wat het woord/functie doet? Dat is precies wat ik heb gedaan en het venster dat ik hierboven heb gepost is wat ik te zien krijg. Misschien dat het aan de Excel versie kan liggen? Ik werk met Excel 2010.

Helaas kan ik niet spreken door mijn beeldscherm.
Ik schreef ook of het 'offline' staat (in de rechterbenedenhoek van het venster staat 'Online' of 'Online'; zet het met een rechtermuisklik op 'offline'), en een diagnose kun je eventueel uitvoeren in de opties van Excel.
Die scant je Excel versie of alles goed werkt en repareert het waar nodig.
Als jij geen verdere acties onderneemt, waar maak ik me dan druk om.

In de rechterbenedenhoek van het venster staat bij mij nergens iets over Offline/Online, er staat alleen: "Connected to Office.com" ook als ik het met een rechtermuisklik probeer aan te passen geeft dit geen resultaat. Maar ik heb een andere methode gevonden die als het goed is hetzelfde werkt, op deze website wordt ook alles uitgelegd:

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/office/ff196157.aspx

Wat SpecialCells dus doet is: "Returns a Range object that represents all the cells that match the specified type and value."

Wat ik me dan afvraag is dat jij alleen een type gebruikt? En dat de "2" tussen de haakjes staat voor xlCellTypeConstans. Hoezo je dit echter doet is me nog onduidelijk, als je hier wat meer over zou kunnen toelichten?

Jammer dat je Help van Excel niet werkt (ik zou er voor zorgen dat het weer werkt, wat een gemis).
XlCellType-constanten
Waarde
xlCellTypeAllFormatConditions. Cellen met alle typen opmaak
-4172
xlCellTypeAllValidation. Cellen met validatiecriteria
-4174
xlCellTypeBlanks. Lege cellen
4
xlCellTypeComments. Cellen die notities bevatten
-4144
xlCellTypeConstants. Cellen die constanten bevatten
2