Leuk dat je mijn vraag leest !!
Mijn pc-gegevens:
- Medion computer met c-schijf van 22,3 GB (458 MB ongebruikt) en
d-schijf van 15 GB (484 MB ongebruikt): beide schijven zitten dus nagenoeg vol !
- 128 MB RAM
Ik krijg steeds foutmeldingen zoals ivm Kernell32.DLL, vastlopen bij het afsluiten, etc. Ook doet mijn tv-kaart het niet en lukt het niet om mijn Ipaq er op aan te sluiten.
Ik denk aan de volgende oplossing:
- meer schijfruimte kopen: kan je zomaar een extra derde schijf plaatsen met bijv. 100 GB ?
of moet je bijv. de d-schijf vervangen door een grotere ?
zo ja, wat doe ik dan met de gegevens die er nu op staan ?
- zou ik ook extra intern geheugen nodig hebben (hij is wel vaak erg traag) ?
- windows ME opnieuw installeren: wat is in mijn situatie dan de handigste oplossing (ivm de bijna volle c-schijf) ?? <ik dacht dus: extra schijf plaats, daar de gegevens op van de c-schijf en vervolgens de c-schijf formateren en opnieuw installeren >
Ik kan wel wat adviezen gebruiken dus reageer svp !!!
Groeten,
Marco
Mijn pc-gegevens:
- Medion computer met c-schijf van 22,3 GB (458 MB ongebruikt) en
d-schijf van 15 GB (484 MB ongebruikt): beide schijven zitten dus nagenoeg vol !
- 128 MB RAM
Ik krijg steeds foutmeldingen zoals ivm Kernell32.DLL, vastlopen bij het afsluiten, etc. Ook doet mijn tv-kaart het niet en lukt het niet om mijn Ipaq er op aan te sluiten.
Ik denk aan de volgende oplossing:
- meer schijfruimte kopen: kan je zomaar een extra derde schijf plaatsen met bijv. 100 GB ?
of moet je bijv. de d-schijf vervangen door een grotere ?
zo ja, wat doe ik dan met de gegevens die er nu op staan ?
- zou ik ook extra intern geheugen nodig hebben (hij is wel vaak erg traag) ?
- windows ME opnieuw installeren: wat is in mijn situatie dan de handigste oplossing (ivm de bijna volle c-schijf) ?? <ik dacht dus: extra schijf plaats, daar de gegevens op van de c-schijf en vervolgens de c-schijf formateren en opnieuw installeren >
Ik kan wel wat adviezen gebruiken dus reageer svp !!!
Groeten,
Marco