regelmatig geen internet verbinding op 2de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Berichten
307
Ik heb een netwerk van 2 computers. Op de tweede computer kan ik regelmatig niet internetten. Ik krijg dan de melding dat de server niet kan worden gevonden. Op "de eerste computer" kan dit wel. Als ik op deze computer dan de windows schijf inbreng en kies voor de optie upgraden werkt de internet verbinding op de tweede computer weer perfect. Na enkele dagen is het weer mis. Volgens mij lijkt erop dat er (door een virus?) een bestand wordt verwijderd waardoor er geen internet verbinding meer mogelijk is. Door de upgrate wordt dit bestand dan weer toegevoegd.
Wie kan mij helpen???
 
Het is een heel simpel thuisnetwerk met twee computers verbonden met een een ??cross kabel. Deze heeft altijd goed gewerkt tot de laatste maand toen begonnen de problemen. Het is wel simpel op te lossen maar toch lastig iedere keer.

Harrie
 
Enige dagen na mijn laatste reaktie begaf de harde schijf het. Er is inmiddels een nieuwe ingeplaatst waardoor windows helemaal opnieuw moest worden geinstalleerd. Hierna heb ik geen last meer gehad van het probleem.
Harrie Ploegstra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan